Hallå!

Usch, kommer inte på någon bra rubrik, därav Hallå!

Idag har jag bakat Sara´s underbart goda muffins!
Mumma!!!
Har även julstädat Melvins rum så det är i stort sett klar för julen. Lite mer ska han få pynta. Måste bara ta in julsakerna! Man måste ju som passa på medans man har karln hemma som tar Sam.
Får inte så mycket gjort med den lille klåfingriga sötnosen!

Måste börja med julbaket oxå!
I år blir det:

Hallongrottor
♥ Saffransbullar

♥ Lakritskola

♥ Knäck

♥ Nötkakor

♥ Arraksbollar


Har kommit på att iår blir det inte så mycket julpynt och sånt. Utan det ska va så stilrent som möjligt. Om nu mannen går med på det... Hoppas! Sam kommer ju ändå bara riva och slita i allt =p

Va på Blomster idag och köpte mig en ny ljus stake! Blev hel kär i den!
Vit båge med lampor på. Kanske det kommer en bild va det lider!
Köpte även massa annat smått och gott! Skulle kunna handla hur mycket som helst där. Men julklappar är ju prio 1 ;-)

I torsdags fick Sam bada skumbad för första gången!



Va ju som spännande men efter en stund stoppade han allt skum i munnen så då va det bara att byta ut vattnet =p Det bubblade ur munnen på han! En bubbelmaskin blev han!



Lånat brorsan solbrillor!



Snacka om cooling! Vi fick oss ett gott skratt!
Han är en liten kille med stark vilja unge Herr Sörell!



Kan inte förstå vart tiden tagit vägen?
Melvin
är ju för tusan en stor pojke! Just ikväll så kändes det som att han är jätte stor. Han är ingen liten pojke längre =/ Snart är han ute på byn och kör moppe och dricker folköl =(

Och gör sin mamma gråhårig!


Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, de är inte lätt de där med vaccinet! :/

Jag hae många tankar fram och tillbaka. Men till sist bestämde jag mej för att ALLA skulle vaccineras. Ska en ska alla tycker jag.

Elina var ju lite förkyld innan sprutan och de blev värre nu. Dock vet man ju inte hur hon hade reagerat om hon fått riktiga svinsjukan så jag tar hellre de. Mina barn betyder allt och jag är rädd om de. :/



Så söt han är lille Sam, goskiten! :) Och visst håller våra stora pojkar på att bli riktigt stora. Tiden går för fort! Vi vet ju själva va vi gjorde när vi var 15! Eller hur? Hihi!



Sköt om er! Kram

2009-11-22 @ 07:17:43
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj vilket charmtroll er sam är, man smälterr ju när man ser han! Även här ska fejas å göras lite jul på övervåningen idag, men känner mig lite lat å har fasnat med datorn ;-P Håller med dig, vi får nog efterlysa snön, för det hör ju advent och julen till att det ska vara VITT. Stor kram å en fin fin dag önskar jag dig/er!!

2009-11-22 @ 10:37:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag håller med, jag skulle också vilja ha nya gardiner, men det är så dyyyrt. Så jag kör på vitt här hemma, neutralt och stilrent och itne allt för juligt, endast i TV rummet åker julpanelisarna upp, det kan jag stå ut med ;-) Ha en fin städdag! KRAM

2009-11-22 @ 10:57:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Kommer köra på stilrena linjen jag med i år - inte så mycket julkrafs utan ett fåtal utvalda julsaker som man verkligen tycker om, istället för att ta allt man har i jullådan bara för att man alltid gjort det ;-) Det blir ju faktiskt finare också, och man ser sakerna bättre när det inte är för mycket.



Sam är söt som socker :-) och Melvin är ju stora, stiliga karln :-)



Du ska vara stolt över dina fina juveler, men det vet jag ju att du är :-)



Stor kram

2009-11-22 @ 12:49:25
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Nämän - bryr han sig så mycket om julpyntande?? Annars brukar ju inte karlar bry sig så mkt om sånt ;-)



Ja du får smyga undan lite här och där så han inte märker något fniss



Kram

2009-11-22 @ 13:18:42
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0