Nyheter!

Vi får ju in nyheter på Ina´s varenda vecka. Gud så jag älskar mitt jobb.
Har fullt upp på nagelfronten. Fullbokad flera veckor framåt och det känns så himla bra!
 
Nu har lite jultyger kommit in
 
 
Lutar åt dom vita med tomtar på för min del i vardagsrummet.
 
Finns även juldukar och kuddfodral.
 
 
Snygg jacka i fuskskinn och en snygg enkel t-shirt. Båda från Vila. Halsband från Baglady.
 
 
Massor av dragkedjor i olika färger och str och modeller.
 
 
Nyhet från Isadora, China nail art.
 
Tips även till alla föräldrar:
 
Vi har reflex på metervara, självhäftande
Resår med hål i för att byta på overaller, täckbyxor osv...
Galonlappar för att laga hål i regnkläder osv...
Lappar med barnmotiv för att laga trasiga byxor, vid knän osv...
 
 
På onsdag den 30 oktober har vi kvällsöppet mellan 18-21.
Vi bjuder på tilltugg och dryck.
Nedsatta varor kvällen till ära ;-)
För varje 100 kr du handlar för får du en lott. Chans att vinna en resa för 10 000 eller 5000 kr ♦
 
Välkomna in ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Får nog ta å masa mig till er, verkar ha fått hem mycket fint! Men ikväll blir det nog tufft då Magnus åkt å jobba å jag är själv med ungar å hundar... Dessutom råkade jag blåsa 2000 pix i Umeå i går på träningskläder och kläder till ungarna så jag får väl dra åt svångremmen ett tag... eller inte ;-P KRAM

2013-10-30 @ 07:58:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Glögg är bra medicin så det tycker jag du ska kurera dig med :-D Här firar vi inte allhelgona på nått speciellt sätt, har inga traditioner annat än att äta gott å umgås, å Svea ser fram emot disco jätte mycket så det blir väl vår utgång på lördag *skratt* Ha en fin helg! KRAM

2013-11-01 @ 16:11:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej. Verkar som det går bra! ! Underbart. Saknar dig. Keam

2013-11-05 @ 22:42:15
Postat av: Petra

Kram skulle de stå

2013-11-05 @ 22:42:55
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Julia

grymt mysiga tyger :D

2013-11-06 @ 09:03:06
URL: http://takethetime.blogg.se/
Postat av: Petra

HEj!
Nej det är ju så . Man hinner ju inte med allt. Tyvärr.
Jaså du såg dom? ha ha jodå . Kul att ha.
kramar

2013-11-06 @ 18:48:59
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Ja, jag är liksom inne på svart nu, vitt är snyggt, men just i uterummet blir det nog bäst med svart och grått, funkar alltid å så ser man inte fläckar så lätt ;-P Bra då man har ungar å karl som lämnar fingermärken överallt.... Å ja, röra på sig måste jag då jag ÄLSKAR att äta, så för att inte rulla fram får jag masa mig ut, tar emot innan, men efteråt är det ju så skönt, så jag försöker, men utan grannen som puffar på å drar med en så skulle frekvensen vara betydligt lägre ;-P KRAM KRAM

2013-11-07 @ 07:08:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ooo så mycket fint,
jag måste ju bara komma till Dorro tidigare nån torsdag,
eller åka under dagtid en helt annan dag,
nu när Elin dansar kl 17 å J jobbar till 16 blir det ju bara till MB och sedan hem,
noll shopping,
kommer inte ihåg när jag var in på Blomster sist...
Fakeskinn jackan är ju väldans fin, pris?
Skulle behöva reservdelar till Elins galonisar,
även om hon inte behöver den förrän i april kan det ju va smart att fixa dem nu,
Ha en fin fortsättning på lördagen, kram

2013-11-09 @ 19:00:20
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0