Haft fullt upp =)

Ja det har ju hänt en hel del i mitt liv så man hinner inte med allt man vill.
Har varit i Umeå och gått en kurs i geldesign. Jätte kul. 
Tog med mig Melvin som reskamrat. Avskyr att köra långt ensam =(
 
 
Måste fortsätta att träna och åter träna. Inte så lätt att rita med gelé då man inte ens kan rita en sol med vanlig penna =/ 
 
 
Men blev godkänd iaf! Huvudsaken det!
 
 
Mitt fina ressällskap ;-) 
 
 
Min finaste Anton har fyllt hela 3 år ♥
 
 
Fina och goda tårtan gjord på Görans Konditori
 
 
Blåser ut sina tre ljus. 
 
 
En brandbil och en saccosäck va några favoritpresenter.
 
Idag är förskolan stängd så det blev en ledig dag med barnen. Lite traktoråkning med farfar står på schemat, fika på Görans konditori och filmmys. Blir en bra ledig dag det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gillar Ditt resesällskap, ser spännande ut :)
Måste vara svårt att måla på den lilla yta som en nagel är,
Här är Elin fullt upptagen med att bygga lego, det går i vågor, just nu är det lego samt rita, måla, klippa som är favorit,
Vi var på bio igår, jag skulle behövt hörselskydd, fy så högt ljud, vi såg Turbo, en snabb snigel, påminner om filmen Bilar,
Mitt mående och humör går i skov, jag bryter ihop då å då, har svårt att acceptera förändring, jag vill inte bli sämre,
Ha en skön ledig dag ihop med ungarna,
Kram

2013-10-28 @ 11:55:24
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese Bjärstig

Så kul att du fortsätter å vidareutbildar dig inom naglar, är ju ett hantverk så det gäller väl att hålla sig ajour antar jag :-D I morgon är det jag som rattar till stan, dock utan sällskap så jag får lita till radion/ljudbok... Massa kramar!

2013-10-28 @ 20:04:51
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0