Nedräkning

Längesen jag hade tid att göra ett blogginlägg. 
Jobbar på för fullt. Både med nagelfix och med resten av allt som ska göras i företaget och butiken. Men det går ju framåt nu. Vi målar, skruvar och fixar!
Hoppas på att kunna öppna om några veckor =)
 
 
Rosa diamond på svägerskan Kristina
 
 
Mina glaciär blue. Love them!
 
 
Min hårfrisörska fick party naglar sist hon va på besök hos mig.
 
 
Min andra svägerska Matilda valde detta =)
 
Men i det stora hela så är det fransk manikyr som gäller mest varenda dag =)
 
 
Den 11 maj fick barnen en ny kusin, lilla Freja kom till världen. Och grabbarna är så stolta och älskar sin nya kusin!
 
 
Älskade lilla flicka ♥
 
 
Idag fyller min stora pojke hela 12 år! Grattis Melvin!
 
 
Jag och mina kompanjoner på Borgagården i påskas. Det är vi tre som utgör Ina´s i Dorotea AB.
Hos oss kommer ni kunna köpa dam/tjej kläder, herrkläder, tyger, garner, the och jag har min nagelsalong där. 
 
 
Tänk att detta verkligen händer! Måste nypa mig hårt i armen många ggr om för att fatta att vi kommit så här långt! Är glad, stolt och förväntansfull!
Skitsnack och missunnsamhet kommer vi få stöta på mycket. Men sånt får man lägga åt sidan och fokusera på allt positivt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Är lika glad som dej för allt detta som händer i ditt liv, min kära vän!! <3 Men det finns alltid folk som är missunnsamma och negativa. Sånna som man inte alls ska bry sej om, fast man vet finns där! Ska blir så spännande att se när ni öppnar! :) Jag längtar lika mycket som ni! ;) Men tittar förbi något i veckan och ser hur det går och hur ni har det!
Men nu ska jag ta min lilla Freja och krypa till kojs! <3 Och så dyker jag upp imorrn bitti efter dagis. Bara jag inte hinner glömma det innan dess bara! ;) Så då ses vi!!!! :)
Puss och kram och sov så gott! <3

2013-06-10 @ 22:37:41
URL: http://www.malincatarinas.blogg.se
Postat av: Åsa

Å det är så skoj, jag är helt klart GLAD & imponerad av Dig, Du följde Din dröm och nu är Du på gång.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!!
Det är ju precis vad Du gjort.

Att folk snackar skit å är missunnsamma, sånt får Du leva med, tyvärr, men Du vet att vi är många som är glada å tycker Du gör det världsbäst, himla bra gjort.

Grattis till Din Melvin.

*kram*

2013-06-11 @ 11:58:48
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: A

Jag är så glad för din skull! Det är du värd!!
❤❤❤

2013-06-11 @ 15:51:01
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skoj både med en uppdatering och att ni snart är igång! Å bry er inte om missunsamhet - vad har hindrat de missunsamma från att inte själva ta steget å våga?! Näe, bry er inte utan tuta å kör!!! Önskar dig en trevlig helg <3

2013-06-15 @ 17:38:01
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Jenni

Heja dig, eller Er! =)

Så himla spännande med butik, nu väntar jag med spänning tills ni öppnar!

Stort lycka till! =)
KRAM

PS. Snygga naglar!

2013-06-16 @ 21:41:51
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Petra Vesterlund

Åh, va kul! Då kommer jag och gör naglar hos dig framöver :) har varit så sugen när man sett på instagram vilka fina naglar alla går runt med tack vare dig ;)

Svar: Du är så välkommen Petra =)
Nina

2013-06-18 @ 23:03:20
Postat av: Marita

Jag önskar då er lycka till. Jättekul att någon försöker med nåt.

2013-06-19 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0