Nu är det öppet =)

I onsdags så öppnade vi upp butiken! Började med strömavbrott =/ Men det ordnade upp sig och strömmen kom tillbaka. Men så nervös jag va där ett tag! Kom jätte mycket folk. Det va en intensiv men rolig dag! Nu är det äntligen på gång på allvar och min dröm har äntligen gått i uppfyllelse =) 
Har dom bästa kollegorna oxå! 
 
 
Detta är en del av alla fina blommor och presenter vi fått! Man är mållös och oerhört glad och tacksam. Har fått fin kritik och många positiva och glada kunder! Stort tack till alla kunder =)
 
 
Pappa köpte skumpa som vi skålade med när första arbetsdagen va slut =) Sen gick vi ut och åt en god middag på campingen här i Dorotea.
 
 
Min mamma och kollega
 
 
Min svägerska och kollega!
 
Varmt välkomna in till oss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Grattis!!!!!!. Du är bäst!!!!
❤❤❤❤

2013-07-05 @ 06:24:47
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Kul att det har shoppats på så pass bra att n iredan får fylla på :-D Hoppas ni får fullt upp även i dag, är sugen på att bunkra upp med era teer, men dricker mest te om hösten/vintern så det får vänta lite, likaså tror jag många kommer att köpa tyg när det närmar sig hösten å man vill boa in sig och göra fint hemma, nu på sommaren vill man ju hellst slippa vara inne, var dock tvungen att sanera allt hundhår i morse så nu är det nyskurat å städat här på Sockenvägen, skönt! Kram och trevlig helg!

2013-07-05 @ 10:24:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Miranda

Långa naglar är tyvärr inget för mig. Jag tycker det är opraktiskt i skogen. Har faktiskt lite fobi mot långa naglar....Klipper mina så fort de har växt ut. Fick se ett program på TV där de visade vad som fanns under långa naglar :-S Inga trevliga saker...Vart håller Ni hus? Teer gillar jag och tyger, så man vet aldrig,jag kanske dyker upp. Stora lyckokramar till Ert företag!

2013-07-20 @ 12:30:41
Postat av: Therese Bjärstig

Jisses Amalia så fint du var i dag!!! Vilket hår du har, blev ju alldeles impad av din fina fläta! Skitsnyggt! :-D Hoppas annars att allt rullar på i butiken och att du även hinner njuta lite av den kalla sommaren med familjen <3 KRAM

2013-07-20 @ 19:14:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Halloj vännen, har ju inte lyckats få till ett esök i Din/Er butik än... men snart kommer jag :)
Jag hoppas allt rullar på i god fart.
Här är vi nu inne på sista marknadsdagen, igår kl 17.30
blev vi helt ensamma, då hade alla våra marknadsgäster åkt, blir ju tomt även om det oxå känns skönt.
Igår ar vi helt kort på Robin Stjernberg, när Elin tröttnade gick vi eftersom det var hon som ville se/höra honom. Idag blir det Sean Banan, om drygt en timme...
Lägger väl ut ett gäng bilder senare ikväll/i morgon.
Ha det världsbäst kram

2013-07-22 @ 12:21:11
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0