Hä ä kallt!

Tycker det är helt okej med kyla då det är vinter, det hör ju som till. Men när det är -25-28 grader kallt äre inte trevligt... 
Som tur va så va det inte alltför kallt i fredags så Sam fick provköra sin för tidiga födelsedags present.
 
 
Ja ni må tro att det va en lycklig kille! 
 
 
Han är så duktig på att köra så det va en stolt mamma som tittade på!
 
Sen slog kylan till ordentligt. Så större delen av helgen spenderades inomhus och tända mssor av värmeljus ich bara hade mys. 
 
 
Nya ljusstakar och ljus i köket från Blomster.
 
 
Lite smått och gott från Ellos. Enkelt och stilrent! 
 
På lördag mellan 13-15 så va jag på zumba maraton. Så galet roligt det är alltså! Önskar jag kunde gå på zumba oftare! Och denna lördag hade Madde fina vinster. Och jag hade turen att vinna ett riktigt fint pris!
 
 
Så ikväll satt jag och kolla va jag skulle välja!
 
 
Blev denna snygging ;-) Passar mig perfekt då den först är rosa och sen lite puffig. Gillar ju inte det som sitter tight.
 
 
En del hann smita iväg innan kortet knäpptes. (lånad av Madde från fejjan)
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nä, så trist med en sjuklig, hoppas en natts sömn gör han piggare. Å ja, fy för kylan, hade ju tänkt börja pw/jogga, men även ikväll fick det bli motionscykeln ist, är alldeles för frusen för att sticka ut näsan nu... Zumb ser så skoj ut, måste kanske våga mig på det någon gång, får be Luran lära mig då hon börjar på barnzumban :-D Krya på kramar, här väntar nu duschen å sängen! KRAM

2013-01-14 @ 22:20:17
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: A

Vi har ju inte lika kallt här nere. Grattis till vinsten!!!!!
Kram kram

2013-01-14 @ 23:40:23
URL: http://Separationen.blogg.se
Postat av: Åsa

Så glad liten kille Du måste haft när han fick sin skoter, glädje för de små är lycka för mamma <3
Fina kort å så fint Du har det hemma, jag gillar ljusen, ljusstakarna å servetterna + servettstället, vill oxå ha :)
Zumba linnet är ju jättefint, gillar det.
Skönt Du kom i väg på Zumba å sån tur Du hade som vann!
Ha en fin tisdag *kram*

2013-01-15 @ 09:12:33
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mmm förstår badhuset är ingen favvo place, där ser man inte mig särskilt ofta... men borde ta mig dit och simma någon gång då och då, skulle behöva stärka ryggen då jag sitter så mycket. Fortsätt nu att mysa under filten till en film, en perfekt dag för sådant! KRAM <3

2013-01-15 @ 12:45:58
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Jenni

WOW! Rasmus har precis varit hos en kompis ikväll och kört miniskoter...vi är beredd på att det kommer bli ett himla tjat nu framöver!
Lycka att ha egen skoter! ;)
Tack vad du är snäll, och rakt detsamma tillbaka! Angående träning och mat känns det som det går hand i hand, kommer man igång med det ena så vill man följa upp med det andra! Sen gäller det nästan att smida när järnet är varmt, har man lust och motivation är det bara att köra för det krävs så lite att man tappar den! Man måste hitta en livsstil som man mår bra av, blir glad av och känner att man vill fortsätta med!
Just nu är jag i ett bra flyt och då blir jag nästan lyrisk (Kanske du märker ;-)) men vet att det går fort att hamna i en svacka...men träningen är min hobby! Det är det jag gör för att må bra och blir MIN tid och det tror jag att jag fortsätta med.
Och när jag tränar bra blri också maten lättare att sköta för det har varit min stora akilleshäl! Äter mycket och gärna ;)
Jag tror på att äta som vanligt men att kanske hålla koll på vad man äter..så viktväktarna, viktklubb tror jag är sunt! Man lär sig vad som är rimligt utan att för den delen avstå något!

Gu va långt det blev!
Hoppas du har det bra iaf, så hoppas jag vi ses på core framöver :)
KRAM

2013-01-15 @ 20:55:11
URL: http://www.sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Härligt med lunchdate! Själv tänkte jag dejta en spinningcykel i dag, men nä efter 3-4 dagar då ma nvarit kry så känner ajg av halsen igen så jag vågar nog itne med tanke på att jag ska leda semianrium hela morgondagen i umeå... får ta mig till apoteket ist å bunkra alla vitaminer de har istället. ÄR så less nu på sjukor :-/ KRAM KRAM

2013-01-16 @ 08:11:11
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: A

Kram till dig!

2013-01-17 @ 23:08:26
URL: http://separationen.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kikar in för att önska dig en fortsatt trevlgi helg, hoppas ni gör nått skoj! Blev ju som så trevligt då det inte är så kallt ute, nu vågar man ju sticka ut näsan iaf ;-D KRAM

2013-01-19 @ 13:48:48
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

Har nu gått en förmiddagspromenad hos mina favoritbloggar, ute vill jag inte ta någon promenad... fast Elin vill åka skidor :)
Ha en fin tisdag *kram*

2013-01-22 @ 11:56:51
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Marie

Förstår Sams lycka över den presenten!!
Här är oxå kallt...
Kram

2013-01-22 @ 16:07:19
URL: http://minatankarochord.wordpress.com
Postat av: A

Kram kram

2013-01-22 @ 22:30:52
URL: http://Separationen.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här finns oftast kaffe på, så bara att hojta till :-d Å duktig du är med träningen, jag kommer inte igång :-/ Men har iaf köpt dubbade skor så nu jämarns får det bli milt så jag kommer igång. Men maten går iaf bra, snart en månad utan socker, det är skönt! KRAM

2013-01-24 @ 20:15:31
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0