Sjukdomar och födelsedag å party!

 
Det va längesen jag tittade in nu. Livet lunkar på som vanligt.
Men nu har det mest handlat om sjukdomar =/ Sam blev sjuk förra tisdagen. Hög feber och vägrade att äta, fick utslag och blev svullen i ansiktet. Så i fredags blev det ett läkarbesök och det visade sig att han har halsfluss så nu äre penicilin som gäller. 
Och i torsdags blev han ju 4 år gammal
 
 
Blev lite trist då han va sjuk och Mikael är ju oxå jätte förkyld så det va endast mormor och morfar som kom förbi just på födelsedagen.
 
 
Men jag tror han hade det bra ändå. Tårta, paket och ballonger!
 
 
Den efterlängtade bandgrävarn blev ju succé =) Men det va väldigt jobbigt för Anton att Sam fick så många nya leksaker. Oj så galen och arg han varit =/ Å inte förstår han när man försöker förklara heller.
 
I lördags va det Dorotea dagen. Det va jag och barnen med å fira såklart. Godisregn på Ica, hamburgare och klättra i snöhögar på torget, träffa Polarbjörnen osv... (Pappan i familjen va ju fortfarande sjuk så han lämna vi hemma!)
 
 
Tittut säger Anton, som tyckte att denna snöskulptur va rolig =)
 
På kvällen tog jag mig lite egentid!
Skuttade upp till min underbara vän och hennes kusin!
 
 
Godare drinkar a la Jenny, piffning, skratt, bra musik osv... 
Vi drog vidare å hamnade sen på Hotellet. Hade sååå underbart roligt. Snacka om att jag va high on life! 
En kväll jag sent kommer glömma. Tänk va lite egentid med underbara vänner kan göra susen!
 
Idag fyller våran älsklings Tim 3 år! Tyvärr är han sjuk så vi får gratta han sen i veckan. 
Även fasters go pojk Melker fyller 7 år just idag. Och dit va vi med paket såklart!
 
 
Fina Melker! Han fick en härlig onepiece av oss som han önskat sig!
 
Ja en liten snabb uppdatering blev det iaf ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jamen se där, ni har ju haft en kille som fyllt år <3 Tiden rusar fram, om ett par år är det ungarna som ska ut på Doroteadagen ;-D Var iaf så skoj, jag träffade Eva å Jenny som hastigast på byn, å det var inte i går man fick krama Jenny. Antar att ni hade det toktrevligt :-D Lämnar en drös kramar å önskar dig en toppen dag! KRAM

2013-02-05 @ 07:05:58
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha ha jag var en månad för tidig...
Huvva så jobbigt med alla sjukdomar som förföljer Din familj, men förhoppningsvis mår Ni alla bättre nu.
Låter som Du haft en fin helg, det är Du verkligen värd.
*kram*

2013-02-05 @ 18:27:26
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fyyyyyyyyy så drygt, men å andra sidan bra om ni gör bort det nu så alla är krya tills du åker iväg å förverkligar din dröm :-D Å stämmer ryktena att ni sen ska starta eget? Som sagt man ska våga för att vinna!!! KRAM

2013-02-08 @ 14:51:29
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Åsa

Starta EGET så kul!! Inte för att jag kommer att nyttja Dina tjänster har sjukt nagelfobi är nära döden bara av att klippa naglarna...
Som Du vet har min systerdotter salong i Örnsköldsvik, hon har väl haft eget närnare 10 år tror jag.
Nu sitter jag med färg i håret å efter det måste jag väl göra nån nytta.
*kram*

2013-02-10 @ 12:34:07
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så härligt, har tagit några behandlingar på lilla ängla spa å det var inte dumt, så jag kan ana att ni njööööt! Här har vi haft en trevlig helg, men i morgon väntar vardagen igen å jag måste köra till umeå för en dag av undervisning. Men tänkte hinna shoppa lite presenter till svea innan jag vänder hemmåt, hon ville ha lite nya klänningar å träningskläder :-D KRAM

2013-02-10 @ 19:58:28
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: A

Kram till dig!
Hoppas att allt går bra med utbildningen!

2013-02-13 @ 23:06:22
URL: http://Motnyalivet.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe åkte du dit du med?! Fy, hoppas du kryar på dig snabbt!!! Nu ska jag ta å blåsa ballonger inför morgondagens kalasande, hoppas bara vi håller oss friska så vi inte åker dit lagom till morgondagen på nått, då skulle Svea bli SÅÅÅÅÅ besviken. KRAM KRAM

2013-02-15 @ 20:51:25
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0