Melvins läckra bakverk!

I onsdags bakade Melvin kladdkakemuffins!
Himmel å pannkaka va goda dom blev!
Jag hjälpte endast till med att smälta smöret!



Bagaren in action. Själv gjorde jag mig en coleslaw. Älskar det! Tycker det är jätte gott tillbehör till maten!

 

Lite grädde och strössel och den fick betyg MVG! Helt perfekt kladdig!

Idag är Mikael och Sam och skjutsar en säng till sallsjön! Jag, Anton och Melle håller ställningarna här hemma. Tråk göra som tvätta, bädda rent i sängarna, diska, dammsuga. Men då är det fint här hemma i helgen.

Fast efter Anton ätit och ska sova lunch så har jag lovat Melvin lunch på fiket! Mmmmm!!!
Lämna tillbaka en bok på bibblan, gå in på banken å få hjälp med min bankdosa, kanske lite shopping på Blomster ;-)

Blir nog en bra dag bara all städning är bortgjord!
Så nu gäller det att lägga på en rem!

 

Önskar er en härlig fredag med massor av fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken lyx att ha en egen bagare, ser så gott ut! Själv har jag lovat att hämta barna nu efter lunch för att de ska få fika på Görans, svea blev så avundsjuk att holger fått gå dit med mig tidigare i veckan ;-P KRAMIS (Här skiter jag i städningen, för när hund å ungar kommer in är det liak rörigt igen... suck!)

2012-03-09 @ 12:31:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: petra

Hej. Låter mysigt! Mysigt att gå på fik. Vilka bilder! Så Duktig melvin e!

Ja massa massa pengar i den butiken tack.

Kram

2012-03-09 @ 15:59:59
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0