En dag fylld av vänner!

Dagen började inte som jag planerat ;-)
Vilka vänner man har alltså! Blev en impuls tripp till Vilhelmina med goa vänner + barn.



Lunch på fiket i villis!

Anton fick en gigantisk kycklingsallad, och detta skulle då va en barnportion!

Den såg orörd ut när han ätit klart!

 

 

Själv tog jag en panini. Helt okej!

 

Väl hemma fick vi middags sällskap. Victoria & goa Alvin kom förbi. Och sen även Emma & Isak.

Vi lyxade på med pizza till middag så här på en onsdag!

Full fart på barnen. Eller iaf på mina ;-)

Dom blir så super speedade och galna då det kommer folk på besök. Kan inte förstå varför.




Soffan är tydligen den bästa plats att leka i. Studsmatta och koja, allt i ett... Mamma=inte glad!


 

Barnen somnade tidigt ikväll. Inte så konstigt ;-)

Men å andra sidan lär dom vakna tidigt imorron oxå!

Själv har jag konstigt ont i ryggen på flertal ställen och en molnande värk på vänster sida mot njurarna till. Känns som njurstensanfall på G. Hoppas det är inbillning. Har inte haft ett anfall på ca 5 ½ år.


Kommentarer
Postat av: petra-mamma till tvillingar

Kycklingsalladen såg riktigt god ut !



Ja det är klart då är nog emmaljungan bra. Jag har

själv ingen erfarenhet av den =)



Lovar att meddela hur det går. Ricinolja har jag också hört att det ska vara bra!

2012-03-14 @ 21:29:49
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Nej inge ett njurstensanfall!!! =(

Hoppas inte!!



Mm Cornelia blir så "jobbig" när vi får besök. Spelar över totalt. ha ha



Tack. ha ha nej hoppas du hittar en fin billig kruka. De e inte kul att lägga pengar på



kramar i massor

fin fina foton

2012-03-14 @ 21:51:37
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken toppen dag, håller bara tummarna att du inte fått nått njurstensanfall i natt... En annan somnade med ungarna dvs 19.00 blev det natta här på sockenvägen, skönt, för då var jag piggelin snett efter fem då Bogge sa morron morsan ;-D Hoppas du får en bra dag i dag med <3 KRAM

2012-03-15 @ 07:32:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va härligt med varmbad, hade gärna knatat dit med EN av ungarna, båda vågar jag mig inte på att fara med.... Skönt med egentid med ena av barnen, behövs allt ibland. Plaska på! :-D

2012-03-15 @ 08:16:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Gomorgon!!!



Låter mysigt att åka & bada med bara Sam. Man behöver egentid då & då med varje barn.

Ja jag har zumba även på xbox men dvderna e bäst. Dom kan jag rekommendera. Vill du så kan jag bränna dom åt dig o skicka dom?



Nej inte mera snö väl?

Ja här e ingen sol i sikte, grått grått grått så långt ögat når



Ha en fin fin dag vänneen

kram

2012-03-15 @ 08:44:06
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Miranda

Här är det vila som gäller. Aron är har feber och hosta....Ha en fin dag!

2012-03-15 @ 09:19:19
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Caroline

Hoppas att du inte fått njurstensanfall... :-/

2012-03-15 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0