Crappy day!

Man kan ju inte vara på topp alla dagar!
Alla har vi våra motgångar och jäkla skit dagar!
Idag har jag haft en!
Py pan som Sam skulle sagt!

Paket från Kicks och senaste nr av Topp Hälsa! Like it!



Tänk va lite post kan pigga upp =)



Mitt favorit shampo och balsam. Och lite smått och gott till naglarna då man ska göra dom sommarfina!

Fick doft prov på Charlotte Perrelli´s parfym The Girl. Sällan jag köper andra parfymer än det tre som jag ständigt har hemma. DKNY, Ralph Lauren och Laura. Men denna föll jag för så jag tror det blir en beställning till från Kicks. Inte konstigt man är guld medlem =p



Toppnoter: Mandarin, citron och svartvinbär
Mellannoter: Jasmine, ros, äpple och freesia
Basnoter: Mysk och ädelträ

Måste nog slå till på bodylotionen i samma doft!


Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Har en liten debatt på bloggen som är speciellt intressant för föräldrar och framförallt blivande föräldrar. Är det rätt att "belöna" familjer som skaffar barn med 10000? Debatt pågår i kommentarsfältet :)

2012-03-27 @ 23:13:46
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha så sött med py pan, men vissa dagar är ju sådana tyvärr... Här har jag helt slut på parfym kom jag just på, får nog se över om nått måste klickas hem, fy så du luras nina ;-P KRAM <3

2012-03-28 @ 07:53:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

nej mana kan verkligen inte vara på topp varje dag. Jag e knappast de numera. Inne i en rejäl svacka som jag försöker ta mig uppför.



Härligt med paket. Aldrig handlat på Kicks faktiskt.



kramar

2012-03-28 @ 08:50:01
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0