Busy monday!

Igår va det verkligen fullt ös medvetslös!

Började dagen med att lämna Sam på förskolan.
Hem, ta en dusch, städa iordning lite och sen möta upp Therese på my way, vi beställde lunch och for ner på sockenvägen!



Efterrätten bestod av en mycket god latte och bulle. Mmmmmm!!! Älskar dessa koppar! Kanon fina!




Hann bara gå några meter så ringde en super go vän och vi bestämde att jag å barnen skulle komma dit å fika och sen va ute å leka lite! Anton tycker det är så roligt att va ute men han är så begränsad då han inte kan gå så han blir less rätt så snabbt! Å Sam va tröttare än tröttast!



Väl hemma så blev det till och laga middag och slå in paket! Vi skulle upp till Tilly och gratta henne på 3 års dagen en dag i efterskott! Go fika igen och barnen lekte för fullt. Men shit så trött dom va.
Däckade rätt så fort när vi kom hem!



Melvin och Gustaf hade bestämt att Gustaf skulle sova hos oss så dom sprang iväg och hyrde film och köpte massa gott! Stängde in sig på Melles rum. Och därifrån hörde man små fnitter fram mot halv tolv tiden innan dom tystnade!

Själv däckade jag ovaggad när jag väl fick lägga huvudet på kudden!

Idag har det varit lite lugnare tempo och det tackar jag för ;-)
Sitter nu och inväntar att älsklingen ska komma hem... Nedräkning!


Kommentarer
Postat av: Petra

Oj oj oj vilken måndag!

Stress stress stress blandat med massa mys & bus!!

Va go Melvin e. stora killen har kompis som sover över, e uppe till midnatt i fnissar. UNDERBART



Åhh snart kommer sambon din!! E så glad för din skull. Mys pysa nu hela tiden.



jaså du har parfym alltid? ja de e så olika. O nej precis en parfym ska inte fylla ett helt rum ;)

Men många tror nog de tyvärr.



Åhh vad spännade , de måste bli som lite utav nyförälskelse varje gång han kommer hem?

Mys massor



så skrivs vi imorgon igen ja ;)

Natt natt underbara Nina!

Kram

2012-03-06 @ 21:28:04
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi har en hel dag ledig tillsammans. Annars jobbar jag när han är ledig och vice versa. Det stämmer in dåligt helt enkelt :P

2012-03-06 @ 22:31:42
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

O my... du ligger verkligen inte på latsidan Nina!!!! Fattar inta att du orkar flänga rung å vara så go, gla och social som du är, är smått avis på det ska du veta! Var dock riktigt trevligt att ni kiakde förbi, lever gott på söta kaffedrickaren än :-D Och kan tro det blev lite lätt stressande med smet på golvet å barn som vill hjälpa till ler Hoppas nu att du mår som en prinsessa å har fått hem gubben, själv gruvar jag redan til lfredagen då jag är själv med barnen, är så trist att fredagsmysa utan komplett familj. KRAMELIKRAM

2012-03-07 @ 07:22:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!

Hoppas att natten varit bra & att ni får en underbar dag tillsammans!!!

Kramas o pussas rejält nu!!

Massa kramar

2012-03-07 @ 08:23:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses amalia vilket blåsväder, hoppas gubben din å sam inte blåser bort, hande nog problem att halka mig till bilen... Var ett grymt pass i dag på spinningen, så jag ligger lite mör i soffan å funderar på om jag ska orka mig in i duschen eller ej skratt Får nog göra ett ryck så jag hinner allt innan svea ska hämtas hem. KRAMEN!

2012-03-07 @ 13:21:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja tack för kicken!!

Kanske jag tar ett pass idag!

30 kr?!! De var billigt. här måste man vara medlem o så. sjukt... jag har inte dom pengarna. ja jag förstår att det e svårt att få tid när de bara e du,

Lycka till idag!



Nu kör vi hemmaträning! Är du med?

kram

2012-03-07 @ 15:04:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va bra att du tar dig iväg på coren, själv tycker jag det verkar alldelses för jobbigt ;-P Ska till mormor istället å äta prinsesstårat, rimmar illa garv Nu är snart svea hemma, gissa om man längtar - trots att hon är rejält odygdig som synes ibland ;-D Förresten, kom ju på, det finns ju lösögonfransar... kanske vore nått för den som inga har?! KRAMEN

2012-03-07 @ 15:09:10
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0