Väldoft!

Lukta gott vill man ju göra! Och här är tre tips på väldoftande saker som jag bara älskar!!!

Först ut är comforts nya sköljmedel

 

Kläderna luktar så underbart gott av detta sköljmedel. Är så nöjd. Det tråkiga är att dom finns inte här i Dorotea så jag hoppas Ica kan ta hem dom!

Sen har jag haft problem att hitta en bra och effektiv deodorant. När jag tränar svettas jag en hel del så man vill ha en deo som verkligen funkar! Favoriten har varit DKNY´s deodorant. Men efter ett antal års användning blir man lite less.



För maximalt skydd bör anti-perspiranten appliceras i armhålorna innan sänggående. Medan du sover avger TRIsold™-formulan det bästa skyddet mot fukt. Skyddet håller i sig hela nästa dag, även efter att du duschat. Rexona Maximum Protection kan också appliceras på morgonen. Rekommenderad dos för varje armhåla är 2 klick. Första gången du använder produkten ska den övre delen vridas flera gånger tills crèmen kommer ut på appliceringsdelen.


Sist ut är en parfym! Jag byter sällan parfymer. Men denna föll jag för då jag provade den av min vän!



Doften öppnar med fruktig mandarin, papaya och frisk ananas, med ett saftigt hjärta av Pina Colada, sötma och persika som sedan övergår i en varm bas av träiga noter och härlig mysk.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt med väldoftande tips kram

2012-06-21 @ 08:33:59
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jo, tidigt sänggång blev det, å tur det då både Bogge å Luran kom innan natten var över :-/ Sover så kasst då, så sliten är jag men ska inte klaga, för nu är ju helgen å ledigheten nära! Sååå skönt, ska bara njuta å äta gott med nära å kära och ladda batterierna. Ska bli så skönt. Tur att M här hemma så du fick avlastning och kan vila ut lite nu på morgonen. Den där deon du tipsar om, finns den på ica, apoteket eller? Lät som något man skulle testa! Ha nu en fin midsommar så hörs vi å ses förhoppningsvis till veckan! KRAM

2012-06-21 @ 09:38:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jasså ni drar mot kusten/Umeå, trodde ni skulle njuta midsommarn på Sallsjön, men helgen är lång å sommaren likaså så det hinner ni ju göra sen :-D Hoppas ni får trevligt hos bror din <3 Å tack för tipset, ska klicka iväg en best på apoteket sen då :-D Nu göra ett sista ryck innan barnen ska hämtas tidigt å ledigheten börjar. Massa kramar!!!

2012-06-21 @ 10:37:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag önskade att jag också kunde dofta gott. På jobbet måste jag ju såklart vara väldigt neutral (vill ju gärna inte orsaka någon annans död pga parfymer) och hemma har jag helt kommit bort från sånt då Neo som mindre hade astmatiska besvär och blev dålig av att vi träffade parfymerade människor nere på ex. bvc. Jag har nån gammal parfym i badrummet men det är nog säkert 10 år ;) Har börjat använda lättare parfymerade sköljmedel, får nöja mig med det och shampodoft :) Ha en riktigt trevlig midsommar! Själv ska jag jobba, ungefär som vanligt med andra ord ;) Kram

2012-06-21 @ 11:30:48
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com
Postat av: Vendela

Tack för din peppande kommentar :) Ja idag känns det bättre igen :)



Önskar dig en riktigt Trevlig Midsommar!



Många kramar!

2012-06-21 @ 12:56:38
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja det hoppas jag med att vi gör :)



Kramar!

2012-06-21 @ 15:30:30
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Russin

hej hej..



haha jag har både sköljmedel och parfymen och jag gillar de båda.. :) har flera escada parfymer och gillar dom alla faktiskt.. :)



önskar dig en fin midsommar, kramisar

2012-06-21 @ 18:32:27
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Ida

Huvudsaken att man inte luktar illa ;) Jag känner ingen som helst sorg över att inte parfymera mig :) Däremot är det otroligt skönt att Neo inte verkar ha några större bekymmer med det där längre. Jag tycker de flesta är bra på att dofta lagom, men det finns ju alltid vissa som luktar som en hel parfymfabrik och då är det inte vidare tilltalande längre. Jag hoppas också på en lugn helg, för det betyder ju att alla andra får vara friska och krya under midsommar :) Kram

2012-06-21 @ 21:29:39
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Oj det där lät ju läskigt. Inte ta så starka tabletter, om det nu är tabletter. Men jag hoppas du mår bättre. Inte deppa :) Och att ni får en mysig midsommar, kramkram

2012-06-21 @ 22:27:40
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0