Sam och Tim´s cirkus premiär!

Igår kväll va vi på cirkus. Sam och kusin Tim´s första cirkus besök.




Ljus snurran va mest intressant tyckte Sam. Och när det va akrobater som klättra upp i taket i snören odyl och gjorde konster. Kamelerna va oxå spännande.



Bus Tim som alltid har spring i bena och svårt att sitta still satt still hela föreställning och skötte sig exemplariskt!
Han tyckte att gubben = "clownen"  och  en stor björn (låtsas) va bäst!



Melvin tycker väl egentligen att sockervadd, popcorn och sånt är bäst ;-)



Tycker själv att det är rätt så dyrt. Men det är klart, det lär ju kosta en hel del att dra runt på cirkus och det är ju många som arbetar hårt. Så det är klart att dom måste ta betalt.

 

Melvin red på en kamel i pausen.

 

Barnen va jätte nöjda. Och Sam tyckte vi kunde gå på cirkus ikväll med. Men sa att nu hade cirkusen farit nånannanstans. Så då tyckte Sam att vi oxå kunde fara nånannanstans ;-) Vilket konstigt ord...

Idag har jag lyckats tagit mig runt min runda igen. Och hoppas på att hinna tre promenader till innan veckan är slut. Känns så skönt att få röra lite på sig även fast det spränger av smärta i ryggen.
Bara att kämpa på =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina bilder på Dina pojkar.

KLul att de gillade cirkusen och inte blev less å bråkiga.

Trist Du mår dåligt å ont i ryggen krya på kramar

Jag tycker Du är duktig som kämpar på bra å inte ger upp.

Ha en bra fortsättning på onsdagen trots regnvädret kram

2012-06-20 @ 14:27:41
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skoj att cirkusen blev en succé, Luran ville gå även i dag hon med, hon får följa Sam någonannanstans ;-P Å duktig du är som tagit rundan trots att det ömmar å tar emot, även jag klappar mig själv på axeln då jag tejpat foten å hasat mig runt spåret, kunde dock inte springa hela vägen med fick ändå en ny personbästa tid, så utifrån förutsättnignarna är jag skitnöjd! Å det är väl det man måste bli bättre på, lätt att klanka ner å se det dåliga och sina brister, man måste bli bättre på att säga "fan, det här gjorde jag bra" då man faktiskt gör nått bra med ;-D Å ja, gärna kaffe till veckan, vore skoj! KRAM KRAM

2012-06-20 @ 14:35:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tyckte också det var dyrt så mina barn fick gå själva :) Duktig du är som kämpar på. Jag har ingen ryggont men orkar ändå inte sparka ut mig själv.

2012-06-20 @ 14:59:28
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja, jag hade inte sett den innan med blev tokkär då jag var in å köpte nya gummistövlar till Svea, å då jag tidigare belönat mig med Baghera löptights så passade det ju ypperligt med en dito jacka, är iaf väldans skönt att promenera och jogga i, höll på flyta bort förr då jag körde gympabyxor och vanlig tröja. Men skorna är absolut viktigast, då du gör klokt att prioritera dem!!! Höll på förstöra benhinnorna i början då jag hade fel skor :-/

Även här hängs det tvätt, men det är Emil istället för Bergarn på TV ;-P känner mig grymt lat å trött så ikväll blir det nog en tidigt kväll när barnen nattats... KRAM KRAM

2012-06-20 @ 16:59:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0