Nyår 2011

Här kommer en bildbomb på våran nyårshelg uppe i Lövsjön!




Att va ute är det bästa Anton vet. Fast lite besvärligt äre då han inte kan gå.




Snö äre då ingen bristvara på ;-) Barnen lekte och stojjade för fullt.



Lite dålig bild. Sam skjutsar papa och Anton efter fyrhjulingen. Sam är så duktig på att köra.



Killarna i badtunnan på nyårsafton.



Anton fick stanna inne med mig och Kristina. Här kör han bil så spottet flyger!



Jag och Arvid mysade under filten efter vi ätit förrätten.




Fasters fina Arvid!



Mina underbara bröder, Arvid som är fotograf!



Bus Sam!



Och som sagt, en massa snö har vi! Här har Gabriel och Mikael skottat av stugtaket!

En härlig och mysig nyårshelg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni ser ut att ha haft det jättemysigt där uppe i Lövsjön.



Ja du jag fick en förfrågan om att vara personligass. Ok då det var så få timmar så hoppa jag på det. Just nu går det ju när jag ingen ost gör, men vi får väl se hur det blir i mars.



Ja du vännen att hamna i klorna på arbetsförmedlingen är verkligen inget jag önskar dig. Det var inte så roligt för ca 3-4 år sen men nu lär det ju vara ännu värre. Jag håller tummar och tår för att du hittar ngt jobb vilket inte är det lättaste i vår lilla kommun.



Annars får jag önska dig en god fortsättning och sen ser vi fram emot Dorro dagarna i februari va ;)



Trevlig helg! Kramen!

2012-01-06 @ 11:02:48
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Lisa

LCHF har så mycket god mat! Det enda man egentligen ska tänka på är att skippa kolhydraterna och äta mer fett. MER FETT ÅT FOLKET! ;)



Jag vet hur du känner, vi ligger nog ungefär på samma nivå i dags läget. Jag orkar inte göra nånting, vill inte göra nånting och vill inte träffa folk. Vill helt enkelt bara dra för fönstren, slå på tvn och ligga kvar i sängen. Ja, du läste ju inlägget tidigare.



Ha en bra helg du med Nina, njut!

KRAM

2012-01-06 @ 14:30:56
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Ida

Sälja huset, nja inte så länge jag är kvar i Dorro. Är väl lika dyrt att bo i en lägenhet fast med mycket mindre utrymme, och vad tusan skulle jag pyssla på med då under lugna arbetsveckor :)

Fast man vet ju aldrig vad som kan hända under ett års vistelse i storstaden ;) Ska tänka på er om det skulle bli aktuellt :D



Hoppas ni har en riktigt fin helg i fjället, och inte riktigt så kallt som här! Kram kram

2012-01-06 @ 14:45:17
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com
Postat av: Lisa

Ja, det är otroligt påfrestande. Men den enda som kan göra nåt åt det är väl en själv. Önska man kunde trolla ibland.

Eddie börjar nog sin inskolning den 16e, om jag inte minns helt fel. Är ju tänkt att jag ska börja jobba den 23e igen. Jo, vi fick plats hos Jenny :)



Usch, varför bara sovit 3 timmar? :/



Kram!

2012-01-07 @ 11:49:22
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0