För tredje gången!

Fick ett infall imorse att jag och Anton skulle ta och baka semlor idag!
Har endast gjort det två gånger tidigare.
Det vill som inte lyckas för mig då det gäller semlor =/



Men jag tror dessa är dom som smakat bäst hitills.
Fick ett gokännade av Melvin iaf!

Och om en timme eller två kommer min älskade Mikael hem! En semla i kylen väntar på han =)
Oj så han har varit saknad denna vecka han har varit borta!



Anton fick helt plötsligt feber. Och blev mer lös i magen än vanligt =/ Stackarn.



En ballerina kaka fick vi i han igår kväll. Allt bättre än inget ;-)

Idag har han varit piggare iaf. Men ingen vidare matlust!
Så imorron blire vägning och jag hoppas på att det inte är ett minus!

Fick en ny tid till Lycksele oxå. Blev den 13 februari vi ska dit och då är Mikael hemma och kan följa med oss!

Nä nu väntar ett bad och nedräkning tills mannen i mitt liv dyker upp!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ser gott ut!! Blir man ju fikasugen =)

Så stor Anton har blivit. Goe killen . Hoppas han blir frisk snart. Feber ej kul.

Ja vattenkoppor e ej kul. Men dom säger ju att det är bra om dom får de när de e små. Vet ej. Men ja ja nu har hon de iaf.

Kramar på er

2012-01-24 @ 22:00:45
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mums! Ser helsmaskiga ut!!! Å kan tro du njuter då karln nu är hemma, men tur att farfarn kunde rycka ut i går morse, guld värt med nära å kära omkring sig!!! Håller tummarna att A inte gått ner i vikt, å toppen att ni nu har en tid så att hela familjen kan åka, den 13 feb är ju ett turdatum dessutom ;-D KRAM

2012-01-25 @ 08:26:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, vad gott det såg ut! Tror minsann jag blir tvungen att baka glutenfria i helgen!

2012-01-25 @ 10:53:17
Postat av: Nina

Linda: Smakar dom lika gott, glutenfria? äre nån av barnen som är gluten intolerant? Får väl se om Anton kanske är det.

2012-01-25 @ 11:35:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma M

Mums!!! så goda dom ser ut!! ;)

2012-01-25 @ 11:57:33
Postat av: Nina

Emma: Kom och fika någon dag ;-)

2012-01-25 @ 12:00:28
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, de blir nog inte lika goda, måste ätas nybakade och sedan in i frysen direkt för att inte falla ihop i en torr smulhög, men med mycket mandelmassasmet blir det nog bra :-) Det är bara jag som har det i familjen vad vi vet än så länge.

2012-01-25 @ 13:31:09
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att ha ninte minskat mer, du får göda honom med semlor å gärdde ;-D Här blev jag så sugen att jag beställt en semmeltårta, tjoflöjt med det nyttiga livet ;-P KRAM

2012-01-25 @ 14:15:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Åh så gott med hembakade semlor! Tycker det är mkt godare än köpta! Ska försöka mig på att baka egna i år :)



Hoppas Anton piggar på sig snart!



Kramar!

2012-01-25 @ 20:37:11
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0