Tittut!

Ja men wow, har startat datorn ;-)
Så då är väl en liten update på plats!
Har hänt en himla massa. Så jag får ta en snabb resumé!



Sam har fyllt 3 år! Så en pickup tårta va på sin plats!


Melker har fyllt 6 år!


Mums med tårta tycker Anton =)

 

Uppvaktat lilla Hilma som kommit till världen!

 



Flera skoter turer har avverkats!



Nyblivna 2 åringen!



Gullungen Tim!



Melle



Mormor och morfar följde med på en av skoter turerna.
Vi har redan hunnit avverka en x antal varma mackor och några liter varm choklad! Sååå underbart gott!



Varit på bowling kväll i vilhelmina med våra familjer.

 

Det va riktigt roligt! Fast nästa gång får iaf Anton stanna hemma ;-)



Ätit hockeypulver så jag fick sår i gommen =p




Blivit bjuden på underbart god mat av storebror med fam ♥

Ja det va ju bara ett litet axplock av allt som hänt!

Gud vilken dålig bloggerska man varit ett tag!

Men då kvällen kommer och det kanske kan finnas lite tid över till datorn så har jag valt att bara kura ihop mig under min nyinköpta pläd.

Men kanske att jag kan återkomma med nytt inlägg lite snabbare denna gång =)

Har ju en grön nyinköpt sak att visa, å min pläd såklart ;-) Å enligt ett mail så äre ett paket med nått lila och hel mysigt innehåll på ingång!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Men va roligt med ett livstecken, blev riktigt orolig där ett tag ;-)

Ska jag säga som kanske inte är den flitigaste bloggaren :-D



Härligt med alla skoterturer, blir så glad när solen är framme!



Hoppas allt är bra!

Kram

2012-02-20 @ 20:15:54
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Petra

Härligt du e tebax!! =)

Saknat dig!

Härliga bilder. Så stora barnen har blivit. Goa!! Underbara!!



Ja nu e jag ngt bättre, smygbloggar lite =)

Ja visst var de bättre förr ;)

Kramar i massor



2012-02-20 @ 20:51:02
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va härligt ni haft det, förstår att du då itne har tid att blogga :-D Skönt att det var ok med Anton med <3 Min rumpavlastere köpte jag på clas ohlson för 99 kr, känns som en grym investering garv Ses i morgon då!!!! KRAM

2012-02-21 @ 08:38:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Goa du!

Åhh då blev han glad väl?

Jag vill oxå ha en sådan . ha ah men då ser man väl ut som en förvuxen bebis? Ha ha ha



Kramar

2012-02-21 @ 09:40:52
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Marianne

Fina bilder på dina fina pojkar!! (M.fl. såklart) Hoppas Ni får en härlig vecka nu!

2012-02-21 @ 10:17:37
Postat av: Vendela

Men vad roligt med ett livstecken från dig :) Nog för vi "syns" på fejjan men bloggen är ju lite annat :)



Härliga bilder du bjuder på, och måste få fråga om du är så duktig att du gjort tårtan med bilen på?? Jättefin ju!!



Många kramar!

2012-02-21 @ 12:19:06
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0