Sjukling och fettisdagen!

Sen i fredags kväll har Anton legat på 39.5 i feber varje kväll =/



Smått sliten kille. Och inte har han orkat busa som vanligt!



Man tycker ju så himla synd om dom små liven när dom är sjuka.
Vi har mest bara fått va inne hela helgen. Å igår när det va så härligt väder fick man sitta och titta ut på solen!

Sam å andra sidan har fått va ute och åkt skoter, skottat, grillat korv osv... Tur att farmor och farfar finns och vill ha Sam hos sig så mycket! Han har haft en kanon helg! Och Anton har fått lite lugn och ro ;-)



Å idag äre ju smaskelismask dagen =) Semlor är det bästa jag vet!

Ska få palt hos mamma och pappa idag så paltkoma blire ikväll ;-)

Och bäst av allt, Mikael my darling kommer hem ikväll ♥


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Klart du vågar dig på spinningen, du ställer ju motståndet själv, å man behöver inte stå om man inte orkar, jag satt då de andra stod i första vändan kan jag glatt erkänna, man är ju där för sin egen skull :-D SÅ VISST ses vi i morgon!!! KRAM

2012-02-21 @ 14:42:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Men lille killen!

Ja det är hemskt när de e såå dåliga. Stor kram till Anton!!



Jaså? Ja de tog ett par tag & många svordomar innan jag kom igång med rockandet. Men om mig sambo kan SÅ KAN DU!! De såg så roligt ut. Han lixom juckade. ha ha

MEN han har lärt sig. Men aj hälsar han AKTA TÅRNA! ha ha

Kämnpa på för sen blir de riktigt kul!! Men oj vilka blåmärken ha ha

Stora Varma Kramar

2012-02-21 @ 15:01:39
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh jag vill oxå ha en sådan! Syrran har en sådan, hon ser rolig ut, men oj vad de ser skönt ut. Får nog mä beställa en sådan. Sen får väl Mathias blunda ha ha Eller skaffa en sådan själv.

=)



Hoppas att ni hade de mysigt ikväll.



Ja synd att inte ni där uppe från kunde kommit dit. Hade varit så kul att ses en dag.

Kramar

2012-02-21 @ 18:56:09
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hur gott är det inte med semlor då?!?! Mmmmm ;-)

2012-02-21 @ 19:05:16
Postat av: Miranda

Här har vi avnjutit blodkams och fettisdagsbulle....mumma! Hoppas lill drängen blir kry snart!

2012-02-21 @ 19:12:00
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Nina

Caroline: Alltså jag är ju helt galen i semlor. Nina Semlan Holmlund ;-)

Kram till dig å töserna!

2012-02-21 @ 20:20:20
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0