I love shopping!

Ja vem älskar inte att shoppa??

Förra veckan dammsugade jag lite väl hårt ;-)
Så den gamle trotjänaren gick sönder. Fast jag grät inte för nå vidare på suga va den då inte =p

Tog å körde till Hoting å köpte en ny racer maskin!



Härlig grön sak som suger uta tusan ;-) Å 13 meters sladd. Det ni! Haha!



Och min nyköpta pläd! Finns på chilli 
Endast 199 kr och finns i flera färger. Kommer ta och göra en beställning snart igen. Måste ju ha en sån här underbart varm och go pläd i sallsjön oxå såklart!
Rekommenderar er verkligen att köpa en ni med!

Å väntar ju på min lila onepiece...




Kommentarer
Postat av: Caroline

En sån dammsugare har vi med fast våran är röd/orange. Den suger sååå bra och gör verkligen ett bra jobb. :-D



Filten såg inte så tokig ut den heller! Mys



Kram

2012-02-22 @ 18:48:14
Postat av: Jenni

Shopping är så skoj, man blir så glad när man köt något som man verkligen tycker är bra :-)



Ja, så himla typiskt! Det vara bara inte meningen att jag skulle spinna idag. allt var emot mig, men jag är ju förkyld så det var nog ganska bra att jag inte tog mig iväg på spinningen...men blev på dåligt humör när jag inte fick svettas ordentligt, men nästa vecka! Då jäklar! ;-)

Två pass på en dag det vet jag då inte om jag skulle orka, det gjorde du bra! :-) Men visst var det skoj med spinning?



Kram

2012-02-22 @ 19:16:24
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken läcker färg=) Gilla!!



Sådan pläd har jag till Lukas, fast liten. Den e så go.



Förstår att du inväntar din onepiece. Var har du beställt den?

Kramar

2012-02-22 @ 20:56:57
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Okej!

Ja lång väntetid då ju. Men klart värt de sen då.



Aha, ja jag vill oxå gå på gympa eller så, men har ej råd.Här e alla gym så dyra. Vi körde ett corepass hemam framför tv:n igår. Har en sådan dvd som jag haft nytta av massa gr. Men de gick bra faktiskt. Jobbigt som bara den =)



Ha en underbar torsdag du med !

Massa kramar

2012-02-23 @ 09:13:51
URL: http://zupermamman.blogg.se.
Postat av: Ida

Hur känns det idag? Ingen träningsvärk? :) Johan pusha på mig igår så jag var alldeles mör i bena hela kvällen.



Skulle också behöva en ny dammsugare med lång sladd, min nuvarande har ungefär 1 meter sladd kvar och mina vägguttag räcker knappt till. Fast nu får jag hålla i slantarna då jag förlorar en del arbetstid när jag är i Umeå.



Nä åter till böckerna, hoppas du har en fin dag i solen :) kram

2012-02-23 @ 10:07:08
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0