Fjärde dagen!

Började med Herbalife i måndags så nu på fjärde dagen tänkte jag avlägga en liten rapport då jag vet att det finns dom som är intresserad ;-)

Har jordgubb och tropisk som smaker. Blandar shaksen med mjölk. Och jag tycker inte att dom är, wow så goda. Men det är inga problem att få ner dom iaf. Byter ut frukost och lunch!
Äter två proteinrika mellanmål och middag bestående av massor av proteiner. Däremellan så är vatten, vatten och åter vatten! Pinkar som aldrig förr! Störd nattsömn är ett minus men det blir ju bättre sen.



Å en hög tabletter. 4 st tre gånger dagligen!

Har haft huvudvärk (sockerabstinens??) men annars så mår jag bra. Känner mig faktiskt piggare och har fått mer ork! Förut va jag tvungen att sova en stund på dagen. Kunde somna närsomhelst typ. Det har jag inte gjort nu!
Har mer tålamod med barnen! Helt underbart!

Kommer väga mig varje söndag då jag och Lisa har en deal ;-)
Men även måndagar då min hälsocoach vill ha resultatet på måndagar!
Men har vägt mig redan nu och med glädje (trots roliga veckan) så visade vågen imorse -2 kg sen i måndags!
Mycket vätska men det känns kanon! Man blir mer peppad!

♦ ♦ ♦

Och det är även fjärde dagen på Antons inskolning! Och det går jätte bra! Han trivs kanon! Idag har jag lämnat han ensam där en stund för första gången! Gick strålande! Och toppen fröknar har han!
När min buse vaknar ska vi på 18 månaders koll!
Stora killen ♥



Liten nyfödd Anton på BB


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja vännen!!!! :) Det här går ju bra!!! :) Blir så glad för din skull och nu kan det bara bli bättre! ;) Men visst pinkar man som aldrig förr :p Sen är det en bonus att få bli piggare och få ännu mera tålamod och energi! :)

Härligt oxå att det går så bra för Anton på inskolningen! Stora killen!

Ha en fortsatt fin dag!

Kramar! <3

2012-04-19 @ 12:24:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Duktiga du :)



& jag kan ju ta dina söndagsresultat trots att jag ringer måndag :)



Inte göra det så bökigt, hihi!

2012-04-19 @ 12:42:05
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men se där! SÅ skoj att du har så positiva upplevelser!!! Pepp och applåder i massor, en annan har klämt en kebabrulle med svärmor på lunchen ;-P

Knäna ömmar inte så mycket, så jag hoppas kunna ta en iform tur i morgon å reparera delar av synden ler Ska bli skitspännande å föja din viktresa, du är MODIG som tar den "offentligt"! HEJJA DIG!

KRAM <3

2012-04-19 @ 15:08:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Kul att du skriver lite mer om kuren.. Man blir ju lite nyfiken på den. Cambridge har jag ätit förut och idag kan jag inte ens titta på en sån pulverpåse utan att få kväljningar.



2 kg är ju mycket! Roligt att se resultat, det är ju det som peppar ännu mer ju!

Hoppas att vi får läsa lite mer om herbalifen nu framöver.

2012-04-19 @ 19:05:47
Postat av: Petra

Så söt , redan då =)

Duktiga killen! Härligt att de går bra.



Duktig du e!!! Jätte bra!! Jag ska mäta mig imorgon o se om de har hänt ngt. Min 6e dag idag men ingen huvudvärk än. Kommer väl.

kramar i massor kära du

2012-04-19 @ 19:44:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej

Ja visst hon mår oxå dåligt av att ha de såhär. Hoppas de lugnar sig snart. man får finnas där o trösta , men regler är ändå regler. De måste dom lära sig. Men de vänder, de har de gjort förr. De tar så hårt på alla i familjen bara.



Ja visst är de peppande när man ser cm eller kg försvinna?!! De e lycka de!!

kramar & tack för din underbara peppning!

Du är världsbäst vännen!

kram kram

2012-04-19 @ 21:14:48
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Vendela

Åh vad roligt att det går så bra för dig!! Blir riktigt sporrad faktiskt, speciellt när jag hör att du blivit piggare oxå! Har oxå problem med trötthet, är väl för att man konsumerar för mkt socker..och de där drinkarna ser ju jättegoda ut!



Heja heja Nina - you go girl!!



KRAM

2012-04-19 @ 21:21:04
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Morron! Klart du kommer lyckas, å DEFINITIVT inspirera anda, tycker du ska berätta vart andra kan vända sig osv om de är nyfikna på och vill testa herbalife (har jag fattat det rätt att Mailin säljer?!). För i takt med att du går ner kommer GARANTERAT fler haka på!!! Å toppen att du kan ta träningspass hos Eva så där :-D Förena både nytta å nöje liksom! Ha nu en toppen dag! KRAM

2012-04-20 @ 07:39:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Miranda

Ja, du gör det bra, men har faktiskt allt annat en positiva upplevelser om soppor (vill inte förstöra din "go") Oftast går man upp allt och lite till...Vill ändå önska dig lycka till och en trevlig helg ♥

2012-04-20 @ 11:01:55
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Malin

Hoppas att ni får en mysig helg med friska och krya barn i helgen!! Hoppas oxå på att vi får liiiite fint väder och inte en massa snö! Inget jag vill ha!



Och just de! Du kan ju försöka inbilla Ragnar att gifta sej nästa år!! ;) Lycka till! Ha ha!

men visst hade varit på sin plats va!? ;)



Massor med kramar på er vännen <3

2012-04-20 @ 18:40:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0