Långt mellan gångerna!

Men nu ska jag väl lyckas med ett nytt inlägg.
När barnen somnat på kvällen är jag själv utslut å datorn orkar man helt enkelt inte starta!

Hade verkligen en toppen helg i sundsvall!
Så härligt med shopping till sig själv.
Det händer inte så ofta!

Denna vecka har jag mest varit med barnen, gjort höst i vardagsrummet och umgåtts med familj och vänner!
Älskar verkligen att vara föräldraledig och njuter till 110% dom här sista månaderna!


Tiden går ju så himla fort. Inte länge kvar förrän arbetslivet sätter igång och det blir långa dagar på dagis för mina småttingar =/



Anton som sitter på stubben och käkar blåbär med farsan =) det va mumma det!



Att grilla en korv eller två så där sent på kvällen är myyyys!!!



Å Melle skulle ju föreviga mig på kort oxå =p

Tycker inte alls om att hösten är kommen...



Men det är ju mysigt att få tända en massa ljus såklart!
När pengar och en massa tid finnes till övers så kommer jag fixa ett större dass!!! Vårt är alldeles för litet tycker jag! Men just nu äre många projekt som går före....

Imorron förmiddag drar vi till sallsjön!
Årets kräftskiva skall äga rum!



Jisses så gott det ska bli!!

Men nu ska minsta Sörell få gå och lägga sig och jag ska invänta House of wax och sen kommer äntligen min älskling hem ♥

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja nog går tiden fort allt, tänk att din lille knodd redan börjar närma sig året?? Hur länge är du mammaledig?



Vad mysiga bilder! Sitta ute och grilla i mörkret är väl mys på högsta nivå! och jag blev riktigt impad vilket fint o mysigt dass ni har!! :-)



Jaså gillar inte du hösten? Jag tycker den är mysig och rogivande på något sätt, härligt att få börja tända ljus o mysa igen :) Denna helg blev dock inte så mysig för mig då jag ligger i en rejäl förkylning, ingen röst har jag heller..



Hoppas ni får det desto trevligare :)



Kramisar

2011-09-03 @ 12:44:07
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken söt blåbärskille :-D Å gud så gott med kräftor, älskar skaldjur så mumsa för mig med!!! KRAM

2011-09-03 @ 19:20:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tackar, är sjukt nöjd faktiskt å sover som en drottning i vårt nya sovrumm, till och med magnus som först var skeptisk till min idé älskar det :-D

Å njut nu av föräldraledigheten, jag suuuuger på de sista två dagarna allt vad jag kan. Snart är allvaret här! KRAM

2011-09-06 @ 08:26:37
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0