Mycket att skriva om!

Önskar att jag kunde va en bättre bloggerska!
Skulle vilja starta en ny blogg. En man kan blogga med från mobilen. Kan ju inte göra det nu när jag har blogg.se.
Och då skulle det va en öppen blogg.
Måste klura vidare på det där!

Men hur som, förra veckan va en väldigt händelserik vecka.

På tisdag for vi till Umeå. Jag, M, Sam och Anton. Men ett stopp på Leos lekland blev det innan vi for in till Umeå.



Anton tyckte det va riktigt roligt =)

Vi sov på Hotell Björken. Halv nio på onsdag morgon va det dax för Sam att operera in rör i öronen!



Här sitter han i ett rum och har nästan nyss från lugnande som började kicka in. Vilket syns på ögonen. Men jisses så jag skratta åt han. Han blev ju helt konstig/hög!
Sa massa roliga saker och tok garvade själv!
Han va så otroligt duktig.
Blev så stolt över han. Inte nått bråk eller motstånd. Älskade Sam!



Nyvaken efter operationen. Fick såklart glass, saft och kex!
Och han lät bli droppslangen och nålen oxå. Ja jag va då impad på hur fint han skötte sig!


På fredag morgon så får jag och Melvin tillbaka till Umeå.
Vi skulle hälsa på Sebastian och Matilda. Åt god mat, shoppade en massa och såg på bio!
Lördagen bestod av lite shopping och lunch innan vi for hemåt igen.

Vi va bjudna på middag och lite party hos fam Persson/Frost!
Vilken rolig kväll vi hade! Sånt behövs emellanåt!

Idag far Mikael och jobbar igen =( Usch!
Men tur att en vecka går rätt så fort iaf!

Nu ska jag fortsätta lusläsa Amelia jul. Tycker den tidningen va kanon bra. Bra tips, goda recept och repotage.
Jag rekommenderar den!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att rören är inne å att han var så duktig!!! Amelia jul är nog den ENDA tidningen jag itne köpt, då jag inte gillar den i vanliga fall, men nu lurar du mig nästan att köpa den ;-P I helgen är vi nog hemma till å från, på lördag drar jag på ikea, men magnus å kidzen bör vara hemma. Annars kan han hänga på dörren så lämnar jag pengarna hos er/alt i brevlådan. Du får gärna skriva vad jag är skyldig så jag har kontanter hemma så att vi kan lösa ut oss :-D KRAM

2011-11-08 @ 17:14:32
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ikea ser jag fram meot, vi ska ta en minibuss å ragga ner ett gäng så det blir kul, surr, shopping å INGA karlar å barn för en dag - lovely ;-D

Även här blir det glögg då barnen somnat, ska bläddra i jultidningar å drömma mig bort ler

Ser till att jag har en 500 på lut här hemma då till Melle kiakr förbi :-D Har ju som glömt vad jag beställt fniss Så kul med en överraskning! Kram å ha en mysig kväll <3

2011-11-08 @ 17:49:05
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Lisa

Men Nina, jag kan ju blogga från mobilen trots blogg.se



Man måste bara ändra redigeraren innan man börjar skriva, eller.. jag måste iaf det :)

2011-11-09 @ 23:29:58
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, farmor är jätte duktig och framförallt sååå snäll!

Och riktigt roligt är det att något som är så pass gammalt gått i arv, att det nu finns hemma hos mej! =)

Nä, inte sågs vi något i helgen ehller! =( Skit dåligt. Vi som hade sagt det till och med.

Men snart kanske!?

Saknar dej massor vännen!!! <3

Puss och kram.

2011-11-13 @ 21:36:15
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Så bra att operationen gått bra! Hoppas ni slipper en massa bekymmer med öronen nu! Åh så skoj med Leos, hoppas vi tar oss dit snart, men nu laddas det för övik, ska bli såå roligt!! :)

2011-11-13 @ 21:57:30
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja du, denna dag lever jag länge på. OJ SÅ SKOJ vi hade!!! Minibussen var full av prylar å fnittrande fruntimmer, vi var nog alla så trötta i slutet så vi skrattade åt allt :-D Skönt att komma bort ibland!

Å sådan tur du har dem som ställer upp då du har jobbiga nätter å M inte är hemma. Kramelikram

2011-11-14 @ 08:15:59
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Malin

Nog har vi en gullig Tim alltid och ALLTID busig och charmig. Nu är han nog mera busig än vanligt oxå ;)

Hoppas på en date snart vännen!

Ha en fin dag du med!

Puss och kram <3

2011-11-15 @ 08:30:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så roligt med Leos lekland. Har många gånger funderat på att åka dit med Ellie, men vi har som inte tagit oss så långt än... :-P



Skönt att operationen gick bra. Minns det nästan som igår hur det var att bli nesövd och sen vakna upp efter en rör op. och få glass. :-) Dock fick jag göra det mååånga gånger. :-/



Kram kram

2011-11-15 @ 19:54:41
Postat av: Nina

Aha, du har gjort några såna operationer oxå?

Ja

Leos är kanon för barnen!

Å du, grattis till Selma. Bedårande söt! Hoppas ni mår bra allihopa. Kram till dig

2011-11-15 @ 20:03:21
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja visst är selma en söting, har abstinens var dag jag inte får snusa på henne ;-D Men vill ju inte terrorisera bror å Carol med besök så här i början ler Men bebissugen blir jag inte för fem öre. Kan gott nöja mig med att snusa på Selma å bebisen som kommer i granngården. Jag tycks ju inte kunna leverera sådana som sover en natt igenom, å det känns efter fyra år... Gäääsp. Så näe, nu njuter jag av andras ;-D KRAM

2011-11-17 @ 11:42:39
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Att måla är kanonskoj tycker jag, men det går i skov, för det är rätt bökit att grundmåla, måla, slipa osv, så då är det bra om man gör mycket på en gång... Hellst ska man ha ett garage el liknande att hålla till i så man inte behöver tänka på barnen osv. Ha nu en toppe helg, här väntar tapetsering :-D KRAM

2011-11-18 @ 09:09:28
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Emma

Men du Nina, du kan väl ringa nån dag. Mitt nr finns på bloggen under kategorin "kontakta mig" Signar inskolas på dagis på förmiddagarna, på veckodagarna. Så om jag inte svarar så är vi nog där. Men då ringer jag väl upp

2011-11-18 @ 22:53:51
URL: http://emzonsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0