Full rulle!

Jag som skulle lägga ut bilder från Antons 1 års dag!
Men det har minst sagt varit full rulle här!

Men nu tänkte jag ta mig tid och knåpa ihop ett inlägg!


Massor av paket på sängen =)
Skit kul! Och det tyckte även Sam som tog beslag på alla paket och leksaker ;-)




Tim tyckte att Antons nya present va väldigt rolig och intressant!



Och denna bil är Antons stora favorit här hemma.



 Catarina hade bakat en super god och fin tårta! Hon kan hon!



Och klart man ska äta tårta själv då man fyller år. Kladdigt och gott!
Tror Anton tyckte att han hade en lyckad födelsedag!

Och tack alla som kom och firade han på hans första födelsedag ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lucia, då blir det 1 års kalas här. Så det skulle nog kännas lite dumt att gå ut och festa då. Än fast jag gärna hade velat gå ut och träffa lite folk. Fast det är klart, han fyller ju år på en tisdag och då lär det knappast vara något? :P



Klart vi ska träffas, få boka in nånting! :)



Och du, Anton är väl bara fööööör go! :)



Kram

2011-11-07 @ 15:25:00
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken söt födelsedagskille!!! Liknande bil har bogge och oj så han lekt med den, men nu bar vi ner den i källaren å bytte ut den mot wiggelkarten, som var en hit! Hoppas annars att allt är bra, här arbetas å renoveras så just inget mer hinns med... KRAM

2011-11-08 @ 08:00:17
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Malin

SÖTNOS!!! <3

2011-11-08 @ 09:14:16
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0