Uuuuurk!

I fredags så drog vi till sallsjön!
Hade tänkt städa upp ordentligt i stugan.
Men det ville sig inte riktigt sååå...
Natten mot lördag blev Mikael dålig.
Så han låg heeeela dagen!



Jag och Sam käkade jordgubbar och grädde!




Han fick åka lite grävers med Farbror LG.



Kusin Tim va ute och lekte oxå =)

Åt en god middag hos Malin och LG men gick sedan hem med Anton. Kände mig oerhört trött. Tittade på Sagan om Ringen - Konungens återkomst.
Men insåg att även jag skulle trilla i magsjuke träsket..
Som tur va så hade Mikael piggnat på sig så han fick ta hand om Anton.

Men innan söndagen va slut så kände man sig som en människa igen.

Idag har vi varit till Umeå med Sam.
Och domen blev insättning av rör till hösten.
Mina små killar har skött sig exemplariskt idag!
Jag & Anton fick svägerskan Matilda som shopping sällskap idag. Mycket roligt och trevligt!
Sam slocknade som en klubbad säl.

Nu ska jag och Anton ta en kvälls bad, sen stupar vi i säng!



Inte ofta det händer men igår somnade Anton i min famn. Mysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nina, du är så fin! Och dina barn.. mmmhm, så söta!

2011-05-25 @ 00:23:29
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag får blåmärken av rockringen fortfarande. haha. Men jag ska hålla ut, har fått ett tränings schema av Sofi som jag ska försöka mig på :) Skam den som ger sig! (Hoppas på att inte behöva känna skam). Jotack, dallrande kossa är nog fint i jämförelse av vad jag tänkt om mig själv :P haha. Jag skulle vilja gå till Bettan jag med, och göra mitt hår lite ljusare inför sommaren, men det får nog vänta det också. Pengarna vettu! Kram!

2011-05-25 @ 10:35:46
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej uuurk går det magsjuka igen? Bläää. :/



Jadu jag skulle också kunna tänka mig att vara lyxhustru på heltid, alt bara jobba 2 dagar i veckan ;-) Måste börja spela Lotto eller nått.



Du är verkligen jättefin i håret måste jag säga, gillar skarpt din blonda färg!!



Hoppas ni återhämtat er efter helvetessjukan. Kramis!

2011-05-25 @ 13:11:18
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi ja nog är det typiskt att jag skulle se radion ett dygn försent ;-P Men det finns ju webbutik om det kniper ler Å skönt att magsjukan var rel kortvarig, för huga så hemskt det är! Lämnar en hel hög med kramar!

2011-05-25 @ 15:00:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Nämen fy för magsjuka, vilken tur att det gick över ganska fort för er. Barnen klarade sig?



Va skönt att det gick bra för er i Umeå, rör i öronen verkar vara ganska vanligt har jag för mig? För visst var det öronen va?! ;-)



Verkligen snygg tunika, den skulle jag köpa om jag såg den. Ska ev till Umeå nästa vecka så jag blir kanske likis med dig då? :-)

Måste ta och boka en klipp- och slingtid, bra att du påminner mig :-)



Kram

2011-05-25 @ 20:31:52
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0