Liten mix...

Det får bli ett litet mix inlägg om va vi har pysslat med på sistone!

I torsdags så for jag och Malin med våra barn till Långtjärn för att äta lite lunch.
Men det blåste så himla kallt.



Asterix är då inte som andra hundar =p Nä han va tvungen att åka skoter och nästan frysa ihjäl istället för att sitta skyddad i pulkan, för vem vet matte kanske kunde lämna han ;-)




Söta Sam. Med ett hemsk humör och med en röst som kan få glas att spricka! Men är för jäkla söt ändå!



På lördagen så döptes Eliah ♥

Jätte fint dop, han skötte sig bra ;-) Och Sofi hade bakat en massa gott! Hennes cupcakes va helt underbart goda!

Medans jag & Anton va på dop så va Mikael och Sam på fiske tävling!



Blev samling hos Malin och LG efteråt!




LG skulle få Sam att åka skidor men han fattade inte hur man skulle göra!

Vår familj och familjen Sörell/Westerlund stannade kvar och vi fick en god (sen) middag ;-)
Tack för en trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för dom vackra korten på mej min vän! :p Sista kortet ser jag både död och drogad ut. Men visst har vi haft trevligt på alla våra fina dagar! =)

Hoppas på mååånga fler sådana, så vi får njuta ännu mera tillsammans!

Hoppas att det gått bra att simma ikväll. Skulle gärna följt med, men istället har jag städat vidare lite och haft Victoria och Alvin på besök. Så nu väntar tv.

Puss och kram fina du <3

2011-03-23 @ 19:34:38
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, dom är så söta våra små fina hjärtegull! =) Och dom kommer att vara så fina i vår! =) Och jag hoppas oxå att denna hemska blåst drar bort snart och helst NU! För den förstör så mycket! Det blåser ju jämt numera!

Härligt att både simma och sola! Bra gjort vännen i båda de varma delarna ;) Jag saknar att simma. Det har blivit glest med detta ett tag nu =( '

Men jag är stolt över dej, att du fixade räkningen alldeles själv ;)

PUSS OCH KRAM! <3

2011-03-23 @ 20:53:59
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, dom är så söta våra små fina hjärtegull! =) Och dom kommer att vara så fina i vår! =) Och jag hoppas oxå att denna hemska blåst drar bort snart och helst NU! För den förstör så mycket! Det blåser ju jämt numera!

Härligt att både simma och sola! Bra gjort vännen i båda de varma delarna ;) Jag saknar att simma. Det har blivit glest med detta ett tag nu =( '

Men jag är stolt över dej, att du fixade räkningen alldeles själv ;)

PUSS OCH KRAM! <3

2011-03-23 @ 20:54:48
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så kul med en liten bild från dopet! Och jag håller med OAPIP är suveränt bra, utan hennes deregglisar hade jag knäat av tvättberget ;-P Hoppas ni får en fin dag å inte blåser bort <3

2011-03-24 @ 09:25:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0