Hopp hopp!

Av Mikael fick Melvin en studsmatta i födelsedags present. Den blev uppskattade må ni tro.
Av både Melvin och Sam.



Sam kan studsa runt där lääänge! Och försöker göra samma trix som sin bror.



Man har hjärtat i halsgropen då han sätter igång med alla sina volter och flipps till höger och vänster.



Han är som en akrobat!



Även LG försöker spexa till det ibland...



En gunställning har kommit till sallsjön.



Och en grävare ;-)
Så nu äre rena lekparken där.
Barnen trivs kanon där och alltid finns det något att göra =)



Kommentarer
Postat av: Malin

Att det är roligt med återträffar! =) Jag hade skit skoj och en riktigt lyckad kväll var det! =)

Minns precis hur er träff var ;) Hi hi.

Men nu är det hög tid att komma till sängs. Kommer aldrig i den i tid någon kväll. Men nu ska jag kila!

Tack vad söt du är min vän! :* Du är så fin du med! <3

Härliga Sallsjön! Längtar allt dit nu!!!

Puss och kram.

2011-06-14 @ 22:38:40
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Barnen har fått en studsmatta här också men snacka om att man har blivit vuxen och feg. Fick hålla på länge innan Sanna "lärde" mig göra några tricks, men kul är det :-)



Hoppas allt är bra!

Kram

2011-06-15 @ 22:20:04
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0