Lyckans ost!

Det är jag det! Att jag har sån otrolig tur att få ha så underbara vänner i mitt liv!
Dom är guld värda heeela bunten!
Igår så hade jag ett litet försenat 30 års kalas.

Ville visa mina vänner sallsjön.
Så vi tuffade över på lördagen =)
Kylbagarna packade med mat och dryck!




Vi hade verkligen tur med vädret! Kom en ordentlig regnskur precis då vi kom till båthuset. Men sen kom inte en droppe regn utan solen sken på oss hela dagen och kvällen!



Finaste Malin!



Vickan, Angelica och Malin tjoade och hoppade =)



Vi tog oss ett dopp och det va jätte varmt i vattnet!
Grillade kött och korv och åt en mycket god middag innen det va dax att tuffa över igen.
Tiden går så otroligt snabbt!



Solen strålade och det kändes som man skulle kunnat åka runt i båten i flera timmar!
Chatta, Angelica och Rebecca




Mannen i mitt liv va så snäll som skjutsade runt på oss fnittrande och surrande fruntimmer!



Väl hemma så fortsatte den trevliga tillställningen!
Och fler goda vänner droppade in!

Hade en helt underbar dag och kväll.
Blir alldeles varm i hjärtat å jag tänker på mina vänner. Utan dom i mitt liv så hade det varit bra tomt och tråkigt!
Denna dag kommer jag leva länge på!
TACK UNDERBARA NI ♥


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jämarns vilken toppendag det blev för dig med dina vänner! Precis så ska födelsedagar firas, omän lite försenat ler Såg super skoj ut!

Å här går det raskt frammåt, toppen med kunnigt folk. Tror banne mig jag ska köpa en flaska champagne tills ALLT är klart, för då ska JAG fira skratt KRAM

2011-07-11 @ 09:45:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du ser verkligen ut att haft det underbart. Minns aldrig om jag grattade dig, men stort GRATTIS i efterskott om jag skulle råka glömt. ;-P



Nej nu väntar sängen, jobb i morgon... :-/



Kram

2011-07-12 @ 21:34:33
Postat av: Emma

Ni ser ut att haft en kanondag!! Finns inget bättre än att tillbringa en dag med alla tjejkompisar. Längtar nu tills alla mina tjejkompisar har slutat vara gravid & nyblivna mammor så vi också kan ta en riktigt fnitter-tjej-fylla. :D Hihi.



Jag ska nog klippa page, alltså luggen & håret lika långt, tror jag. ;-) Jag har en fast 100 %-ig tjänst på Datakompisen som jag till en början kommer återgå till. Mille jobbar 7 dagar & är ledig 7 dagar så barnen får alltså vara hemma från dagis varannan vecka. Men så småningom skulle jag nog ändå bara vilja jobba 75 %.



Många kramar!

2011-07-13 @ 15:44:45
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv för en roligt kväll. Den var nog lite för rolig då jag endast drack vatten på hela kvällen på hotellet och på efterfesten jag for på. Nästa etapp blir väl i februari, då har man hunnit glömma allt va bakfylla heter :D Kram på dig!!

2011-07-13 @ 18:24:07
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tjingeling! Ja ddu må tro att kräftor var smaskens, längtar till riktiga "kräfttider" i höst, mysigaste tiden på året! Här blir det dop i dag, å hinner vi en tur på marknaden, för det hör ju som till att åka till åsele en sväng... Har ni varit dit? KRAMEN

2011-07-16 @ 09:16:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att ni börjar få klart på sallet, blev nog min kortaste åseletripp ever, en liten runda på två gator, karusell å sedan hem - vad gör man itne för barna?! ler Men näe, tyckte marknade var mindre, både till folkantalet och stånden... Hoppas ni myser i gråvädret! KRAM

2011-07-19 @ 09:14:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jo det blir rackarns bra, men tyvärr startar det en dominoeffekt, måste måla fönster å stenfot å sedan börja fixa inne. Nu ser man ju allt som är skabbigt ;-P KRAM

2011-07-20 @ 08:15:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha nä det är klart att det inte är riktigt så illa ;) Fast jag får alltid såna kommentarer/spekulationer när jag skriver åt ena eller andra hållet. Just i det här fallet är dom kanske inte helt ute och cyklar däremot. Hoppas sommaren har varit till belåtenhet, och att vi har några fina sommarveckor kvar :) Kram

2011-07-27 @ 11:55:09
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0