Stått still...

Så här i sommar tiden så är det lätt hänt att bloggandet står still.
Fast så verkar det va för dom flesta.
Fint väder och massa saker att göra.
Men här kommer en liten update om va vi sysslat med på sistone.




Melvin har varit på besök hos tandis och det såg finaste fint ut!
Och har tappat en tand!



Barnens farmor ringde förra veckan och sa att hon fyllt upp poolen så det va bara för barnen att komma och ta ett dopp!



Både Sam och Anton tyckte det va lattjo lajban kul!



Vi har varit i sallsjön och haft det bra =)



Trist bara att det är så fruktansvärt mycket knort, mygg och brännmy! Förstör sååå himla mycket!



Gäst stugan håller på att få golv nu! Sakta men säkert går det iaf framåt ;-)



Haft en liten party kväll på tu man hand med Fröken Myffertsson



Varit på släkt träff i Kvarna!



MYCKET trevligt!
Träffar släkten allt för sällan.



Sam däckade idag efter middagen. Värmen tog knäcken på han ;-)




Och Anton ÄLSKAR att leka tittut! Vart är Anton??



Där är Anton!
Och pojken kiknar av skratt!
Han har dessutom fått två små risgryn.
Dom kom i fredags i sallsjön =) Så sött!
Dessvärre är han så himla förkyld.
Sover nästan inget om nätterna, gråter en hel del och äter nästan ingenting alls!
Slemmig och tjock hosta, så imorron blire till å ringa farbror doktorn!

Nu ska jag och Melle se film innan det är dax för sängen!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som om ni har det toppen, ja förutom ohyran som förstör å antons förkylning! Å så gulligt av dig att bjuda mig, jag tackar å bockar och kommer GIVET, förutsatt att jag går ut! Dock så är jag invalidos å knaprar piller för tillfället så det ser mörkt ut med någon utgång :-/ Så isf får du ta en fest för mig med ;-D Kram!

2011-07-07 @ 10:06:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du är bättre i förkylningen å får en toppen kväll!!! Här spikas det för fullt på väggen ännu, så någon utgång är bara att glömma då Bogge är pigg som en mört å vill roas ;-P KRAM

2011-07-09 @ 19:53:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0