Full fart!

Denna helg är det bara jag, Anton och Melvin hemma.
Mikael och Sam är i sallsjön med LG och Tim.
Men här äre full fart iaf!
Igår blev det en simtur med söta Malin och Melvin.
Sen hade vi mys till Let´s dance.



Sen blev det race! Mario kart är sååå himla kul. Men Melvin har ju spelat mycket mer än oss vann hela tiden!!!
Men vi ska träna och klä han nästa gång ;-)

En underbar sovmorgon fick vi idag!
Dagens motions runda är avvklarad, Melvin är och åker slalom för fullt och jag ska ta itu med städningen!
Lillebror och Matilda kommer och äter middag med oss idag.

Imorron är det dax för Sam´s 2 års kalas. Några kompisar och kusinerna Arvid och Melker tittar förbi. Räcker det då man endast fyller 2 år.
Blir ju kalas även på måndag då det är hans rätta födelsedag!





Byggare Bob är kalas temat!

Nä nu blire spotify och städning och hoppas på att Anton tänker sova nån timme!

Önskar er som tittar in en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vad härlig kväll ni hade, å duktiga dig som varit ut en sväng i blåsvädret. En annan åkte till svärmor å åt paj istället ;-P Luran är så glad för hon har fått åka skoter :-) Ha en fortsatt fin dag så ser jag fram emot att se hur det blir då tavellisten är på plats.... Jag har beställt lite snickerijobb med svärfar med, som jag hoppas han snor ihop fort till mig! KRAM

2011-01-29 @ 13:54:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jamen herregud vad du motionerar! Promenader skulle jag gärna hinna mera av, försöker springa men en skön promenad på dagen är ju så skönt, speciellt nu när det är ljust och fint och inte så kallt ute. Hinner ju knappt se dagsljus när man jobbar 100%, men smiter ut ibland på lunchen för att gå en halvtimma.



Va skönt att få åka iväg en helg och bara mysa, nu håller jag med på att längta bort och bara ha det skönt en helg...med lite shopping kanske :-)



Hoppas ni har en skön helg!

KRAM

2011-01-29 @ 14:51:12
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, mariokart är jäkligt roligt, det spelas för fullt nu av Alva och Vigge, men jag tror jag ska norpa spelkonsolen snart :D Men guitar hero är jäkligt kul de med.



Ha en fin helg!

2011-01-29 @ 17:14:57
Postat av: Veronica

Vilken härlig helg. Ja, smågrabbarna växer så det knakar, 2 år redan... Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

2011-01-29 @ 23:41:06
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe stackars lilla födelsedagsbarnet att han ska måsta vara sjuk!!! Här kommer massor av grattis och krya på kramar från Sockenvägen!!! <3 Nu inväntar vi solsidan och myser i soffan...

2011-01-30 @ 18:44:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0