Vänskap!

 
RECEPT PÅ VÄNSKAP

Du tar 2 dl med vänligt bemötande
1 dl med ett stort leende
Lägg till ett fast handslag
...1 dl av kärlek
En nypa sympati
4 dl av gästvänlighet



Fylllning med många leenden
tillsätt separat lite handskakning
rör i kärlek, sålla lite sympati och tillslut varsamt
Lägg till gästvänlighet, baka den i ett varmt hjärta
och servera detta ofta!


Lånade denna text av Denise på fejjan!
Tyckte den va så bra!

Jag har såååå underbara vänner. Som jag uppskattar väldigt mycket! Och jag hoppas dom vet hur mycket jag tycker om dom!




Allt blir roligare då man är två

Nalle Puh

Va rädd om era vänner! För riktiga vänner växer inte på träd!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja alltså såna där utmaningar peppar verkligen :) I morgon ska jag se hur långt jag orkar i bassängen igen, hade rätt ordentlig träningsvärk efter förra gången ;P Borde väl slippa den nu :)



Och ikväll ska man hoppa in och jobba några timmar, hoppas vi är hemma så jag inte missar kvällens badminton :)



Och förresten så tycker jag du är bra mycket hurtigare än vad jag är, om du skulle skriva ner allt du gör så skulle du också se det :) Kram

2011-02-22 @ 11:05:29
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja så sant så sant! Har fått denna text i beställning en gång som jag tryckte på en stor bräda, blev toppen.

Här är läget lika uselt om inte uslare då även lillebror har lite feber nu :-/ Men det hoppas jag är tänderna som spökar. STOR KRAM

2011-02-22 @ 12:20:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Precis så ska man baka! =) Försöker att baka det så ofta jag bara kan ;)

Och en sak är säker! Du är bäst och jag håller väldigt hårt om dej vännen! Mej kommer du inte undan i första taget! :p

Men nu är det dags för sängen, men vi ses vid lunchtid imorrn =)



Sov så gott och en stor puss och kram till dej <3

2011-02-22 @ 23:16:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Morron! Så var det kallt ute igen, huga för denna vinter, så fort man är lite piggare är det istället iskallt, fy så trist :-/ Måste varit tänderna som gjort bogge grinig å febrig, nu är det iaf bättre så idag blri det ettårskontroll... KRAM till er <3

2011-02-23 @ 08:00:52
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0