Gull pluttar!

Än så länge är Sam en mycket snäll storebror!
Kan hända att Anton får sig en och en annan smäll men inte händer det ofta!
Sam är så glad i sin lillebror!



Jag hoppas innerligt att dom kommer komma bra överens och inte bråka hela tiden!



Lite bus i Anton´s säng =)
Det är väl mest Sam som busar ;-)

Sam vill titta på min mobil hela tiden för där finns ju ett kort på han och Anton som bakgrundsbild!
Blir otroligt varm i hjärtat av alla mina tre prinsar!
Världens sötaste pojkar ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Vilka sötisar du har :)

Tänk så kul de kommer ha tillsammans alltid. Även om mina barn bråkar så har de en otrolig glädje av att var så lika i ålder. Alexander har ju hoppat upp en klass så det skiljer ju bara en årskurs i mellan dom. Och det är kul för vissa vänner har de ju tillsammans.



Jack älskar att sitta och titta i min mobil på bilder av sig själv..hihi Ego!

Nu ska jag ge mig av till Malmö för att byta bil. Ska låna samurais bil som är en skåpbil i helgen. Vi ska rensa ut och köra till tippen imorgon. Inget kul, men det måste verkligen göras. Vår källare är en katastrof!!

Önskar dig en underbar helg. Stor kram till dig och dina prinsar <3

2011-02-18 @ 11:02:34
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så söta grabbs du har, dom ska du vara mycket stolt över!



Har hört att det vankas dop för eran del, lycka till med hela kalaset! Jag tycker dop är så fint än fast jag inte tror så mycket på gud och så, men det är en fin tradition som följer med generation efter generation.



Jag ska ha en liten gruvar helg, börjar jobba på måndag så idag är det E's sista inskolningsdag på dagis.



Ha en underbar helg!!!



KRAM

2011-02-18 @ 11:09:38
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Svea älskar också mobilen och bilderna på sig själv :-) Och spännande med möbler, får fota före å efterbilder - lova!!! Å GRATTIS till 5 kg inte illa!!! <3 Nu ska jag roa luran lite medan lillebror sover, hon behöver lite egentid med mamma! KRAM

2011-02-18 @ 12:03:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Ja men spelet försvinner ju inte så du har nog tid att testa det :-) Jag har jordens träningsvärk i röven och ryggen idag så gårdagens träningspass gjorde nog susen verkar det som, sköönt :D



Hoppas du gillade crosstrainern för det är ju verkligen skitbra träning. Tycker själv inte att det är lika jäkla trist att trampa på en crosstrainer som det är att springa på ett löpband eller cykla motionscykel.



Det är så kul när man börjar se förbättringar!!



Puss på er oxå!! Vi längtar som vanligt tills vi ses igen :)



och du. grattis till första målet förresten!! STARKT JOBBAT <3

2011-02-18 @ 17:04:18
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Malin

Gopluttar :) Vad vore livet utan barn?! Dom är det bästa och det finaste vi har.

Hoppas att ni sover så gott inatt vännen. Vi ses imorrn. Här är det sååååå tyst och tomt utan mammas guldklimp. Men det är bara nyttigt och sååå långt borta är han ju inte, som tur är ;)

Puss och kram älskade kämpe och vän <3

2011-02-18 @ 23:45:41
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0