Besök hos Tomten och djuren.

Igår packade vi in oss i bilen och styrde våra näsor till Lycksele Djurpark!
Har aldrig varit där på vintern.

Malin, LG och Tim följde oxå med =)



Underbara Tim! Han tyckte fåren va väldigt intressanta!




Anton satt i vagnen och hade det bra!



Bus Sam


Melvin



Familjen Mårtensson/Sörell




Det va så otroligt mysigt med alla upplysta träd.




Hos Tomten! Sam önskade sig skidor i julklapp.




Även Tim vågade sig fram till Tomten!

Jätte härlig och mysig dag!

Imorse när Sam öppnade upp sitt adventspaket kom han in i sovummet och sa med besviken röst, jag fick inga skidor av Tomten...
Fick försöka förklara att det va ju på julaftonen du önskade dig skidor av Tomten ;-)

Gullunge!



Kommentarer
Postat av: Ida

Nä hon reagerade inget alls på sprutan, fast hon har aldrig reagerat på nån :)



Jag ser ju djurparken varenda gång vi far till Lycksele och det ser ju så himla mysigt ut. I år känns december ha sprungit iväg utan att jag hunnit med nånting, kanske man lyckas ta sig dit nästa år, fast det känns sällan särskilt lockande att åka till Lycksele då man är ledig ;)



Ha en fortsatt trevlig 4:e advent :) kram

2011-12-18 @ 14:49:23
URL: http://minatvasmahjartan.wordpress.com
Postat av: Marianne

Nej han växer så det knakar vår lille kille! 4 månader idag. Tur att jag har vett att njuta till fullo denna gång!! Erfarenheten gör nog sitt oxå. Mysigt med julpark :) Har varit på Liseberg kring jul. å de var mäktigt!!

Nej nu ska vi mysa med frukt och glass jag och Affe! Ha en mysig kväll, så snor vi tillbaks Melvin imorrn :) Vi lääängtar!!

Kram

2011-12-18 @ 18:01:35
Postat av: Miranda med familj

Verkar som Ni har haft en fin helg. Själv har gubben och jag varit i Borgafjäll på kurs ;-) Ha en fin 4:e advent!

2011-12-18 @ 19:03:59
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha sötis, bäst han får skidor av er nu till jul då :-D KRAM

2011-12-18 @ 21:49:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vi åker till byn å firar med mormor och morfar och brors familj :-D Ska bli mysigt med alla barnen <3 Och så myser vi med farmor och farfar dagen före/efter jul :-D Det bästa med julen är ju att man får mysa och umgås med sina kära! Dessutom får jag väl ta å planera inför M:s trettiårskalas som vi passar på att bränna av på nyårsafton :-D Mycket roligheter nu! KRAMEN

2011-12-19 @ 07:35:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv för en fin och mysig dag i helgen vännen! <3

Den var toppen! :) Fina bilder du fått till :)

Ha en toppen dag!

Puss och kram.

2011-12-19 @ 07:47:05
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad mysigt det ser ut! Jag har många år funderat på att åka dit med barnen, men som vanligt får man inte tummen ur. Annars får väl dom åka dit med mig när dom vuxit upp och ikapp en ;)



Hoppas att allt är bra annars och eftersom jag är så slö på att kommentera nuförtiden så önskar jag GOD JUL redan nu! Kramen!

2011-12-20 @ 09:12:16
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0