En sån helg...

Helgen som va kommer jag leva länge på!
Helt sjukt kul hade jag!
Jag, Mikael och Melvin for på Nolia på fredagen.
KL 15 slutade min Angel jobba så då kom hon och plocka upp mig.
Killarna for hem till Dorro och jag stannde kvar i Umeå.

Skönt att bara få va jag. Äta i lugn och ro, ingen att hålla koll på eller byta blöja på ;-)

 

Middagen intogs på allstars och jag åt den godaste maten jag ätit på lääänge!

Mumma! Drack även en Angel såklart!

Fortsatte sen på O´Learys och där blev det som en Dorotea träff. Min goa Malin och svåger va där + en hög till. Hade jätte roligt!

 

 

En macka från subway på lördagen va ju givet!
Helvete va god den va!

Åkte hem med Malin och LG. Men Mikael och barnen va i sallsjön så jag fick ytterligare en kväll och dag ensam. Så den spenderade jag med Malla och såg skräckis å åt poppe!

Söndagen blev det städning pch en enormt stor längtan efter min familj ♥

För än hur skönt det är med lite egentid så är min familj prio 1 och jag saknade dom oerhört mycket!

Men som sagt, helgen va gryyym!!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Trevligt du verkar ha haft, najs !!



Sv: jaa det går jätte bra kunderna bara rullar in folbokat mest varje vecka .. me like !!!

2011-08-17 @ 23:11:55
URL: http://lovisadesign.webblogg.se/
Postat av: Marianne

Härligt att du fick lite "egentid" det behöver alla ibland. Det är nyttigt att längta lite! Men jag vet hur det är, jag har väldigt svårt att njuta av att vara utan Alfred längre stund än t.ex. de tar att åka på affärn själv.

Ja vi får se när de bär iväg, snart hoppas jag såklart!

Kram

2011-08-18 @ 02:27:31
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh så härligt du har haft! Att få vara själv är nödvändigt, för då inser man ju hur mycket man saknar sin familj med. Fick njuta ett par timmar i går då jag klippte mig ler Å så du har fixat adventsstake, inte illa! Har faktiskt pysslat ihop två varianter på blomster med som kommer fram närmare jul :-D Men min egen har jag faktiskt inte ägnat en tanke i år... i fjol var den ju klar redan i februari, men i år vill jag suga på karamellen 'skratt' KRAMIS

2011-08-18 @ 09:19:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, vilken helg vi hade!! =) Det lever vi läääänge på! ;) Kunde inte blivit bättre och roligare! Så jag hoppas att det blir en repris någon gång i framtiden! ;)

Nä, en pink med Asterix i det ack så ruggiga vädret innan lunchen är slut.

Hoppas att ni har bättre väder i Junsele.



Puss och kram.

2011-08-18 @ 12:00:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Det lät ju som om det blev en kanon helg! Å sånna behöver man, även om man älskar sin familj så behöver man få bara vara sig själv. Kramen damen!

2011-08-19 @ 17:45:14
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0