Vart är energin?

Känner mig helt dränerad på all energi! Äre inte nu när vårsolen tittar fram som energi och ork ska flöda?
Händer inte mycket här hemma men jisses så mycket det finns att göra!
Men tänk att det finns så mycket andra roliga saker att göra!
Att byta blomjord, städa och sätta upp nya gardiner hamnar åt sidan.



Anton är inte sitt rätta jag just nu =(
Grinig, äter knappt, svårt att sova!
Har en läkartid åt han imorron. Han avslutade sin penicilinkur igår så rätt va det är så har han fortfarande ont i örat? Vem vet! Men bäst att kolla upp det innan vi drar till fjälls!



Imorron efter vi varit till läkaren så tar jag med mig min pappa och barnen på en liten "utflykt"
Sam kommer gilla detta starkt! Kan ge en ledtråd, det har nått som finns på denna bild att göra ;-)
Viktor som leker med Sam i stugan i lördags!



Hmmm, Jennie och Malin hade gjort fint på dasset =P
Tack så mycket ;-) Va ni är pyssliga!

Och idag fick jag ett kusinbarn! En liten söt tös blev det ♥

Grattis kusin André och Rebecca!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Konstigt det här med våren, jag känner också att jag borde ju vara pigg nu när det är sol och vackert väder (inte just idag verkar det som) men jag är såå trött!

Visst blir man glad av solen men på kvällarna är jag helt däckad, och vaknar och förstår inte hur natten kan ha gått så fort, vill ju sova MERA! :-)



Men det är kankse det här klassiska vårtröttheten? Det går nog över ska du se :-)



Hoppas Anton inte blir för sjuk nu utan piggnar på sig, och att ni får det bra på den spännande utflykten ni ska på :-)



KRAM

2011-04-15 @ 07:26:24
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas det går bra hos doktorn, å kul med en liten utflykt! :-) Verkar ju liks bli en rätt grå å trist dag ute... KRAMIS

2011-04-15 @ 09:16:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att han inte hade nått mer krångel med öronen iaf, kanske tar tid att bli sitt soliga jag efter en sådan pärs... Här är det lugna puckar, hyrde ut Svea till grannarna så hon följde med dem till granåsen, å städningen avklarade vi i morse, med resultatet att bogge badade i skurhinken skratt så nu väntar bara en storhandling, gruvar, lär vara massor med folk... KRAM KRAM

2011-04-15 @ 13:11:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0