Stressigt att va mammaledig!

Tänk så mycket man ska hinna då man är "ledig"
Dagarna är ofta fullspäckade. Det är underbart allt som oftast. Men ibland blire så mycket stress så man hinner lixom inte njuta!
Man ska hinna träna, städa och dona i hemmet, hälsa på folk och go fika osv...
Snacka om att ha ett angenämt problem ;-)




En överlycklig Sam som upptäckte att han kunde klättra på stegen =)



Underbart goa och glada Anton




Mums med Ballerina kex!




Anton är nog den gladaste bebis jag vet!



Mys med pappa på "soldäcket"




Sam kastar pinnar på brasan!

Va jag älskar att känna mig så där sprudlande glad!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Njuuuut så länge det varar trots att det kan vara stressigt att hinna till alla som vill go fika med dig. ;-)



Det är nu när jag börjat jobba heltid som jag verkligen märker hur mycket tid jag hade då jag var mammaledig. Jag hinner verkligen ingenting längre känns det som. Jag får inte tillräckligt med tid för E, jag och R hinner nästan inte med varandra och jag hinner verkligen inte med familjen och släkten vilket jag tycker känns förjävligt eftersom det är något jag alltid prioriterat högt. Jag tror det är 6veckor sedan vi var till kusinerna, faster och farbror och hälsade på sist... Ingenting är sig likt.



Inte meningen att klaga i din blogg ;-P men njuuuut som sagt Nina medan du kan!



Ha en underbar helg!



Kram

2011-04-08 @ 09:34:39
Postat av: Therese H

Tänkte just på hur man ska hinna allt sen när man ska jobba oxå?! Så läste ja Carolines kommentar och insåg att de är nog bara att lägga ner tanken på att man ska hinna lika mkt som nu! ;)



Ha en trevlig helg! Kram

2011-04-08 @ 09:42:09
Postat av: Nina

Ja det är bara att njuta så länge det varar. Man kommer verkligen få ett annat liv då man börjar jobba igen. Är ju väldigt social av mig och då lär man väl bli en eremit. Man lär va däckad på kvällen. Så Therese, vi får fortsätta njuta ett tag till. Å Caroline, fixa ett syskon till lilla E ;) Nä men skämt å sido, inge roligt då man inte hinner allt man vill. Jobbar du heltid? Kram till er båda och ha en fin helg <3

2011-04-08 @ 10:16:24
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0