Visa röran!

Tittade in hos Ida och där fick man utmaningen att visa röran man har hemma!
Alltid visar man ju städade och fina hem... Men verkligheten som små barns förälder är ju inte alltid ett topp städat hem =P Så jag antog utmaningen!

 

Först ut är micron. Hur svårt ska det va att hålla den fri från saker??  Här lastar man på lite av varje! Lite bakböcker, en fågel, en plastlåda som tillhör Elin, Melvins skolkort m.m

 

Samma sak här. På våran byrå i sovrummet hamnar diverse saker på... BB papper, en gardinstångsknopp, kollegie block osv... Slarv maja!



Detta är då vårt hem´s stora skamfläck =( Avskyr bokhyllor överhuvudtaget! Men denna slår ju rekord! Och nu när man har en liten Sam som drar i allt så har det mesta fått flytta längst upp. Skit snyggt!
Har bearbetat karln i många år nu om att denna hemska sak måste BORT! Men det går trögt! Får nog ta tag i saken själv om nått ska hända ;-)

Så nu tycker jag att DU ska visa er röra!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hahaha - känner igen det där med mikron som avlastningsplats ;-)



Så befriande att se röran i hemmen, när man ser alla hemma-hos-bilder tror man ju att alla har det superperfekt - man kan ju få ångest för mindre :P



Kram

2010-09-29 @ 21:30:59
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: hemma Hos Bus

Dun utmaningen tar jag gärna för röra det har jag gott om. Det dröjer nån dag men det kommer...

Hoppas att du mår bra. Kram

2010-09-29 @ 21:38:04
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha även här är micron en avlastningsyta, men i övrigt så är jag rätt bra att plocka.... :-)

Å du ligger då inte på latsidan, baka greker å fixar, själv var jag ju mer död än levande där på slutet om jag minns rätt... I dag lutar det åt en tur till stugan - ska bli härligt! Önskar dig en toppen dag <3

2010-09-30 @ 08:19:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

När har du BF? Spännande att se vad som döljer sig därinne :-)



Kram kram

2010-09-30 @ 09:32:10
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Mina två små hjärtan

Kul att andra också har röror ;) Och vilken städad micro ni har ;)



Här håller jag på ladda för att fara på badet med ungarna, blir några koppar kaffe för att ladda energi. Förbereder mig på kaos så kan det väl inte bli värre ;)



Kram

2010-09-30 @ 10:29:24
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Sara

gomorgon vännen

Denna röran var väl inte så farlig! Vet knappt om jag vågar anta utmaningen. Får väl städa lite först då..hihi Men då är det ju fusk ;)

Allt bra med dig hoppas jag. Idag är det bara jag och lilleman hemma. Magnus var tvungen att jobba lite. Och nästa vecka börjar han jobba "på riktigt" Känns konstigt, han har ju varit hemma så mycket nu. Jack sover gott i sin vagn och jag hade tänkt städa lite, men hamnade här istället ;)

Har ju knappt hunnit läsa nån bloggar den senaste tiden.

Önskar dig och familjen en riktigt härlig helg

Stora kram <3

2010-10-01 @ 09:21:34
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0