Underbar helg!

I fredags for vi till Sallsjön.
Tror det va min sista resa dit för iår. Håller mig nog på hemmaplan sen.
Men man ska väl aldrig säga aldrig...




På fredag kväll så va det Kasta gris som gällde! Melvin´s favorit spel. Inte så konstigt då han vinner 7 ggr av 10.

 



20 poäng!!! Vilket Melvin lyckas få flera ggr per omgång!




Sam fick spela med stora yatzy tärningar istället ;-) Grisarna stoppar han bara i munnen!

Men igår på eftermiddagen så avvek jag från sällskapet.
For hem till Dorotea och lämnade karl och barn i sallsjön.
Hade ju bokat in en hel kväll med min darling, Angelica!
Vi hade en kanon kväll och surrade gamla minnen.
Hamnade på torget (många år sen sist) och där snacka vi med nå gamla polers från Back in the days!
Många skratt fick vi denna kväll  ♥ Underbart!

Tack vännen för att du finns och för att du är just DU!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilda är väldigt fint och Tove såklart, det har ju jag och sambon själva valt, hihi. Så du tror att det är en liten kille till, jag hade känsla pojke fram till RUL och TUL, men det var en tös, så det är inte alltid känslan är den rätta, haha :-) Och framför allt så spelar det absolut ingen roll. Jasså, mormor väntar sig en flicka med andra ord. Trevlig söndag. Kram

2010-09-12 @ 15:10:22
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mys helg !!

2010-09-12 @ 19:14:01
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som en riktigt härlig nostalgi å myshelg :-) Jätte kram till dig <3

2010-09-12 @ 20:38:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack själv finaste vän! HOppas jag hinner träffa dig en gång till innan det blir Lycksele. :) Det vore skoj. Sköt om er. kramar i massor

2010-09-13 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0