En award!

Har fått en sån fin award av min kära bloggvän Sara!

Och tack för dom fina orden

Nina, för att hon är en underbar vän här i bloggvärlden. Trots att hon själv är en blvande tre-barnsmamma och bor massor med mil bort så har hon varit ett underbart stöd för mig de senaste veckorna. En vän man kan lita på. Och trots att vi aldrig träffats kan jag slå¨vad om att hon är en underbar mamma också :)



 



Instruktioner:
* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar den.
* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards.
* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
* Länka till den som gav dig Awarden.

Jag skickar den vidare till:

Har ju sett att denna award har cirkulerat runt i bloggvärlden!
Skulle vilja ge denna till er mammor som har karlar som jobbar borta!
Eftersom att min karl jobbar borta så vet jag ju hhur tungt det kan vara vissa dagar att måsta sköta allt själv!
Så en stor kram till er gräsänke mammor och denna award går till er ♥

Vi gör ett sjuhelsike bra jobb ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nope, ingen jakt i dag, vi har uppehåll nu tills i oktober. Delar kött, så jag vet vad jag har att ta hand om sen i dag.. Magnus å Svea är i Snake/Söat för där jagar de ännu så jag är hemma med en snorig Bogge å en invalid vovve idag - passar mig bra är rätt slut efter veckans jakt. Kan vara skönt att surfa, pyssla å laga lite mat i lugn och ro :-D KRAM KRAM njut av ditt bad å av bion sen med storkillen din <3

2010-09-18 @ 09:54:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0