Tv kväll!

Blogg lusten är lika med noll nu för tiden!
Är mest bara trött och orkeslös!
Skulle så gärna vilja gå ut och gå en lång runda, röra på kroppen lite.
Men det går ju inte =/ Men snart så... =)

Det är så bra för från och med idag så jobbar karln på hemmaplan och kommer hem om kvällarna. Känns otroligt skönt! Först så får man hjälp med Sam och man kan få fara ut och hälsa på någon på kvällen om man vill. Sen är det ju bra för om Tjorven bestämmer sig för att göra entré snart så är ju pappa hemma =)

Ikväll är det den stora tv kvällen!
Först ut är Barnkanalen kl 18.15. För då är Melvin och hans klass med! Ska bli himla roligt att se! Missa inte!!!
Sen är det ju äntligen dax för Desperata husfruar (jihooo) och sen Cougar Town! Lyckan är ju total ;-)
För att inte tala om att Grey´s börjar imorron! Härligt!




Ja man lär ju sitta imorron med tårar i ögonen som vanligt ;-)

Sen måste jag ju ta och skriva ett grattis till alla tre små pojkar som inom kort kommit till världen
Och dom stolta föräldrarna som oxå ska ha ett stort grattis är:

Johan & Camilla

Jonas & Sofi

Classe & Johanna



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses så skönt för dig att få ha M hemma nu, det är guld värt. Inser hur bra jag haft det då min M börjat jobba i veckan... Å vilken TV kväll som väntar, lovely! Massa kramar till dig min vän <3

2010-10-05 @ 14:21:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh äntligen Greys imorgon. Det har man längtat efter. Tänk att man alltid sitter och gråter till det programmet :)

Då måste man ju kolla i barnkanalen ikväll. Vad kul att de ska vara med. Skönt att du har M hemma omkring nu när det börjar närma sig.

Många småkillar som föds just nu.

Men du...det är klart att du får vara trött och orkeslös. Det vore väl konstigt annars. Bara ta det lugnt och vila så fort du har möjlighet och behöver.

Stor kram till dig vännen

(blir varsin bakelse här hemma idag..hoppar över tårtan)

2010-10-05 @ 16:17:28
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vendela

Dåligt med min blogglust också, eller snarare vet jag inte vad jag ska skriva om :P - men jag gör som så att jag skriver när jag känner för det helt enkelt, när andan faller på :-)



Ja nu är det mycket på TV, ikväll börjar ju Bonde söker fru också. Det är nästan så det är lite FÖR mycket nu ;-)



Kram på dig!

2010-10-06 @ 08:36:22
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: nadja

Ja, hur går det med huset egentligen..? Jag vill bara gråta när jag ser eländet, just nu är jag så less så jag vill spy.. Men det går ju framåt iaf, man får vara positiv:) Vi har ju sån otur så Freddan måste jobba 32 timmar extra just denna månad när det är renovering och flytt och allt här hemma.. Lagom tajming måste jag säga! Men det ska bli skönt när det är gjort och vi flyttat in.. Tills dess är det ju lite rörigt!:)

2010-10-06 @ 12:09:46
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja fy tusan, på slutet brukar det vara svårt att sova eller hitta en skön ställning att ens kunna vila i :-/ Men när som hellst kan ju tjorven komma nu, riktigt spännande börjar det bli!!!! Kram

2010-10-07 @ 07:55:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag ska hälsa från min sambo och tacka för receptet på inbakad kassler som jag hittade här. Lagade det i fredags och han älskade det så när jag sa att jag hittade det i din blogg så skulle jag tacka tyckte han:) Jag testade den där vita kladdkakan också, men den var ingen hit:P

2010-10-07 @ 13:38:01
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du ska se sam blir snäll mott sitt syskon :-)

En date hade varit toppen, men jag jagar hela nästa vecka, så jag får väl hälsa på dig å bäbis veckan därefter ;-) Kram

2010-10-07 @ 15:31:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Ja nu har alla serier satt igång igen. Jag vet inte hur mycket jag kommer orka se, är så himla trött på kvällarna! Brukar ha sett Couger town men den får jag nog hoppa, annars somnar jag nog i soffan.



Hur länge har du kvar nu? Nedräkning på riktigt va? För du har väl inte åkt in eller? ;-)



Kram

2010-10-07 @ 19:14:15
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Förstår att du vill sova ut, du lär ju behöva alla krafter snart... Å har jag inte barnvakt nån dag så kan jag ju hojta till så kan vi kannske ta en date, vill ju gärna se mysmagen en sista gång innan tjorven flyttar ut! Kram

2010-10-08 @ 08:52:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0