Summering!

Ja en liten summering av vår vecka:

* Många soliga och svettiga promenader med mina goa vänner + barn

* Grattat bästaste LM i efterskott på hennes 29 års dag! Fick en massa go fika och hamnade i fika koma ;-)

* Varit ute och lekt med en lycklig Sam som verkligen älskar att vara utomhus

* Haft mys kvällar med Melvin (så länge jag orkat hålla mig vaken)

* Varit hel knäckt några timmar per dag dag pga huvudvärken =/

* Obeskrivligt trött

* Varit på både läkar besök och besök hos sjukgymnasten


Ja en massa roliga saker har alltså hänt i våra liv. Dagarna är fyllda med vänner och massa mys i stort sett! Blir lätt så när jag har många vänner som är mammalediga nu och denna vecka har ju vädret varit kanon!

Idag far Melvin till sin pappa.
Och vi far till sallsjön! Solen strålar! Men sen ska det komma in massa regn och det ska bli betydligt svalare =(
Vill ju fortsätta ha värme och sol!




Fasters hjärtegull Tim ♥ Han är ju en sån liten tuffing!

Kranar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon min vän!

Jaså, ni åker ni till Sallsjön idag. Lyckliga du som får städningen bortgjord iaf och fint väder dessutom. Här blir det genomgång inför dopet och sedan Tacos tillsammans med svärföräldrarna på hotellet. MUMS!

Hoppas att ni får en fin dag trots en massa städning och slit.

Och se där vilken liten tuffing som hamnade på bild! Mammas hjärtegull! <3

Massor med kramar till er!

2010-05-21 @ 09:47:29
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Godmorgon! Ja det var en vecka innehållande både roliga och tråkiga saker; så om du blandar om dem så blir väl resultatet en helt okey vecka? :-)



Jaså ska ni få tråkigt väder - men du..det är ju perfekt städarväder; så nästa gång ni åker dit till er nystädade stuga så skiner säkerligen solen :-)



Önskar dig och din familj en riktigt trevlig helg!



Kram vännen <3

2010-05-21 @ 09:51:45
Postat av: madde

Jag väntar fortfarande på ditt bidrag till Cupcake tävlingen-där 2st vinner priser från Celebrations för 1200kr



Passar perfekt nu inför studenten, sommarfester & barnkalas! Alla som bidrar eller röstar får 20% rabatt hos Celebrations!



http://maddesmumms.blogg.se/2010/may/utkast-maj-4-2010.html



kram maddesmumms

2010-05-21 @ 09:53:04
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, men jag kan äta tacos huuuur många gånger som helst. Sen är det sååå mycket godare hemma än på hotellet. Så nog kommer vi att få en toppen måndag vännen! ;) Ja, jag kan tänka mej att ni får en skön helg bara ni, i Sallsjön i helgen. Men förstår att ni saknar oss ;p

Nix, inte ett ord om utemöblerna och snart åker dom. Ha en jätte fin helg ni med.

Massor med kramar!

2010-05-21 @ 10:10:44
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja...Nina, det verkar som du haft en riktigt mysig vecka ;-)

Men synd bara på den där förbaskade huvudvärken...finns det verkligen inga tabletter du kan få mot det trots graviditeten?

Måste ju va jobbigt att gå sådär hela tiden :-(



Hoppas ni får en mysig helg i Sallsjön nu...

och att du får en huvudvärksfri helg!!

Stor KRAM på dig!! ;-)

2010-05-21 @ 12:42:25
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så härligt att åka till stugan! Hade gärna åkt till vår jag med, men nu har ju bilen rasat så det är prio att fixa den... får göra sommar på bron här hemma istället :-) Jag å svea har promenixat å köpt glass av Martina, såååå härligt när solen skiner! Ha det finast vännen <3 Kram!

2010-05-21 @ 12:58:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Härlig vecka förutom huvudvärken. Hoppas den blir bättre nu när du börjat träffa en sjukgymnast. Avundsjuk är jag också, LM´s fika är inte å leka med;). Ha nu en trevlig helg. Hoppas du får må bra. Kram

2010-05-21 @ 22:11:48
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0