Lille Tim´s dop!

Ja igår va det ju Tim´s dopdag!
Han va då så stilig i sin dopklänning!
Och han grinade bara till en gång, annars så skötte han sig exemplariskt ♥

Lars Tim Michael Sörell!

Melvin i kyrkan!



Prästen, LG, Tim och Malin!



Tim blev lite less på allt fotande, full förståligt ;-)



Sen blev han trött oxå ;-) Eller egentligen blev bilderna i fel ordning, men skit samma ;-)
Underbart fin familj

 

Sen fick vi massa go fika i församlingshemmet!
Jag och Malin hade varit där och dukat och fixat allt på lördag kväll!



Tim´s fina dop tårta! För att inte tala om hur god den va ;-)



Väntar på ett "varsågod"



Sam sov under själva dopet men vaknade lagomt till det va dax för fika ;-)



Massa paket fick ju lille Tim oxå! Svea och Bella övervakade det hela så det gick rätt till ;-)
Svea hade dessutom en sån härlig chokladpuss mun! Sötnosen där!



Även Sam fick va med och kolla läget!



Sen fick han provköra Tim´s nya Bobby Car!



Självaste huvudpersonen

 



Valrossen och Malin!


Tack för en underbart fin dag familjen Mårtensson/Sörell ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, tänk vilken fin dag det var igår!! och alla fina presenter som han fick vår lille Tim! Tänk att vi är en liten familj och föräldrar till ett sådant underbart litet barn <3 Jag kan ibland fortfarande inte förstå att det är sant. Livet kan inte vara bättre och snart dröjer det inte allt för länge tills faster får mysa med en ny liten krabat!! Som jag längtar!!! <3

Du är den bästa och jag tyck om dej sååå mycket min vän! Puss och kram

2010-05-31 @ 23:39:11
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, nu gör jag kväll oxå vännen!! Äntligen har jag fått till ett inlägg med lite nya bilder, men så är jag trött nu.



Nu ska jag oxå lägga mej och längta och se fram emot vår filmkväll nästa vecka!! ;p



Massor med kramar till dej vännen!! <3

2010-06-01 @ 00:33:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon

Skönt att ni har sol idag :)

Mysigt med dop, det är alltid en speciell känsla med dop. Så fina bilder! Gillade verkligen din klänning.

Och du..om du är valrossen så undrar jag vad jag är..haha :)

Du är jättefin!

Nu blir det en dusch, så att jag blir färdig nån gång. Massa saker som ska fixas idag. Kommer på något nytt hela tiden ;)

Jag lovar att kika in till dig när vi är på semester. Kommer bli svårt att låta bli ju :) Vi ska ha laptopen med oss, sen är det bara att koppla upp sig där nere. Det är ju enklast att göra några blogginlägg, så behöver man inte ringa runt till halva släkten för att berätta hur vi har det. Blogg mail och facebook är perfekt när man är utomlands. Det är ju så dyrt att ringa. Och man måste ju vila från solen lite då och då :)

Ha en fin dag vännen, kram

2010-06-01 @ 08:02:40
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Om du nu absolut måste tycka att du är en valross så måste jag då säga att du är en väldigt fin valross!! Hoppas allt är fint med er.



Jag antar att det är svårt att hinna träffa er under helgerna nuförtiden, när sommaren verkar hittat hit. Men nångång så kanske :-)

2010-06-01 @ 08:21:46
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Eva

Gud Nina vad du är kritisk mot dig själv! Du är jätte fin! Och dessutom finns det inget vackrare än gravida kvinnor, så det så;)



Hur är det med huvudvärken? Hoppas den börjar gå över av akupunkturen. Mitt illamående verkar ska följa med mig hela graviditeten denna gång också:( Är i v.15 eller 16 nu.. suck.



Kram

2010-06-01 @ 09:19:05
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tror minsann det är modernt med rutiga skjortor ;-)



Det är ju så mysigt att gå på dop :-) Mina barn är dock odöpta, kyrkan och den kristna världen är liksom inte så stor del av våra liv. Och om vi skulle döpa lova så måste vi väl döpa Neo också, och hur lätt skulle det vara att få en treåring att gå med på det ;-)



Kram

2010-06-02 @ 13:16:34
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Therése

Visst är det jättemysigt med dop!

Vi är inte troende i vår familj men vi har velat döpa alla våra 3 barn i kyrkan ändå.

Tycker det är så fin stämning ;-)



Och på den sista bilden ser jag Malin och en jättefin gravid kvinna.

Valross??...har ingen aning om vad du menar?!

(Din lilla söta knäppis...du är JÄTTEfin ju!!)



Stor KRAM på dig!!

2010-06-03 @ 10:28:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0