Familj och goda vänner!

Ja det har varit mycket trevligheter dom senaste dagarna! Sånt gillas!
lördagen då vi kom hem från Sallsjön så bjöd storebror med familj oss på grillmiddag!
Jisses så gott! och en underbar god efterätt!
Och Melvin kom hem från en dag på Lycksele Djurpark!





Arvid, svägerskan Kristina och mamma!




Sam fick äta hallon medans vi vuxna åt det onyttiga ;-)




Man blir ju så fin runt munnen då man äter hallon =) Men ack så gott!

Tack för en underbar kväll

Igår så fick jag ju äran att ta hand om goa Tim medans mamma Malin gjorde sig fin i håret!
Han skötte sig exemplariskt! Sötnosen där!

Sen så stod det tacos på middags menyn!

Mina goa vänner Malin, Victoria och Elin och deras små godingar va här och åt!

Skit gott precis som vanligt! Och vi åt så mycket så ingen orkade efterrätten som Elin kom med! Typiskt!

Senare på kvällen så såg jag och Malin en film och spelade ett parti maxi yatzy innan dom for hemåt!

Och glömde ju bort att knäppa kort dessutom!

Men ett kort på nerbäddad Tim strax innnan han for hem tog jag!





Va ju endast 2,5 grader igår kväll när dom fort hem så vi bäddade ner lill skrutten ordentligt!

Tack mina goa vänner för en underbart trevlig kväll! Nästa gång är det pizza som står på menyn
!


Idag har vi inte gjort så himla mycket! Det har varit kallt, blåsigt och regnigt! Usch och fy!
Kl 15.30 skulle jag på akupunktur så jag överlämnade bustrollet till hans mormor och for ner på sjukgymnastiken!
Nackdelen med denna akupunktur
är att man blir oförklarligt trött efteråt.
Som tur va så fick vi middag av mamma och sen tog hon hand om Sam så jag fick vila en stund!
Kunde ju inte bli bättre
!
På fredag är det dax för tre nålar till =P

♥ Tack mamma och pappa för att ni ställer upp och hjälper mig! ♥




Sam fick en mini daim strut av momma till efterätt.




Han smaskade på och njöööt!


förmiddagen gick vi ut en sväng i det "vackra" vädret! Sam upptäckte hur roligt det va att kasta stenar i brunnen =p

Ha en fortsatt trevlig tisdag kväll!


Kommentarer
Postat av: carola

va underbart med föräldrar som ställer upp..

Vilken lycka..



Underbara sötaste Sam då, han ser så stor ut lillkillen.

Få äta dajm glass, vilken lycka.

kram på dig gumman

2010-05-25 @ 20:44:50
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Nog har du en fin fin familj som ställer upp å goa vänner alltid - det är rikedom! :-) Grönt glaskross har jag funderat på, för jag hade cerise/rosa när vi döpte svea å det var lagomt enkelt å lättsamt men ändå snyggt :-) Får ta mig en tur på blomster å se vad de har hemma... Kram!

2010-05-25 @ 20:50:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Godkväll vännen :-)



Ja det var ett tag sedan jag bloggade nu, men jag har tänkt uppdatera inom kort. Har varit liksom lite mycket av det mesta på sistone, dessutom har jag hållit på greja lite härhemma. Får ingenting gjort om jag sitter för mycket vid datorn...men nu så håller en del saker på att falla på plats, så det kommer nog finnas mer tid för bloggen igen :-)



Ja vi kommer upp i sommar såklart! I juli. Nu längtar jag väldigt mycket efter det, för nu var det ett tag sedan syrran o Andrea var hit också. Hoppas jag får träffa dig i år!!



Gud vad fin Sam är, och kusin Tim också för den delen :-)



Har du hunnit känt om akupunkturen har någon verkan? Håller tummarna för dig, för att gå omkring med huvudvärk är ju ett h-vete - usch!



Massor med kramar till dig <3

2010-05-25 @ 21:59:05
Postat av: Sofi H

Hoppas akupunkturen hjälper för dig! : )

Ja jag har väl ingen större panik med att bli stor känner jag :P men visst tusan har jag vuxit och du, glöm det där om att jag kan ha mina byxor.. Har fått låna lite kläder av en kompis, men man kan ju inte gå i samma kläder varje dag heller ;) jag måste nog dra mig mot staden för lite shopping snart. Du kanske ska hänga med ;)



Tycker det där med att ha ont i bäckenet verkar sjukt jobbigt, Jag hoppas jag slipper allt som gör ont. Tycker allt är så mycket roligare då :P (hoppas kan man ju alltid göra)

2010-05-26 @ 08:32:21
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: carola

va händig du är.

Jag ska lära mig sylta och göra saft i höst, har ju massa bär då.



Ska bli så kul med lotten, något för hela familjen. Jag kan gå dit när jag behöver rensa tankarna och vara lite själv.



Snart dags för läkeren med lisa, även dagispersonalen var lite bekymmrad nu just över att hon inte vill prova gå ens..

Stora kramen på er alla

2010-05-26 @ 09:16:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Låter toppen med en lunchdate, jag behöver komma ut! Har blivit så lat å bekväm å trivs allt för bra i soffhörnan.... Och så gulligt att erbjuda glaskrosset, du är sååå snäll!!! Ska ha det i åtanke, men ska först se om jag kan klura på något mindre lockande för klåfingriga svea fniss Kram Kram du tappra dam som vågar sätta nålar i huvudet ryser vid tanken

2010-05-26 @ 11:08:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack snälla. Jo faktiskt är det bättre om än bara lite. Men det går liksom från dag till dag. När jag tror att det börjar ge med sig så är det värre dagen efter igen. Men nån gång. Jag kan ju iaf röra mig så det får man ju vara glad för. Funderade faktiskt på akupunktur, men det vette fasen, jag gillar ju inte det här med nålar. Gå det bra för dig?



Ha en bra dag!!



KRam kram

2010-05-26 @ 11:30:00
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Sara

Så skönt att du kunde vila efter akunpunkturen igår. Tror att det är lika viktigt att ta det lugnt efteråt, annars kanske det inte har nån inverkan.

Håller mina tummar att du blir hjälpt av detta.

Sam ser riktigt nöjd ut med den där daimglassen, vilket inte är svårt att förstå...hihi

Jobbigt om du ska få foglossning också :( Det är inte lätt när man har en liten buse hemma redan.

Kramis

2010-05-26 @ 13:49:23
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

En liiiiten stund till kanske...? ;)

2010-05-26 @ 13:54:46
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag har ignorerat tvätthögens rop idag, hade istälet bror med fam å svägersk på middag, mysigt så här mitt i veckan :-) Å på tal om hus vi verkar vara på väg att få nya grannar, är visst visning där nu! Kram

2010-05-26 @ 19:55:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja visst är den :) Tog bilden i Rajastrand på midsommar förra året :)



Ja vi längtar också efter sommar, sol och framförallt värme, jag hatar att frysa.



Allt är bra med oss, med er?



Jodå det går bra på Ica, det är riktigt skoj faktiskt :)



Kramar!

2010-05-26 @ 20:06:07
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0