Nyfriserad!

Ikväll for jag och Sam och hälsade på mamma!
Och då passade hon på att klippa Samuraj. Han började bli riktigt långhårig nu!
Det är ju lättast att klippa en ettåring om dom blir distraherade så vi satte han i diskhon!




Men nog va han lite brydd på vad som händer... Inte så ofta man brukar få sitta i diskhon och leka!



Tuppkam!



Han fick leka med tesilar, slevar och decelitermått.



Han vägrade titta in i kameran och stå still så detta blev det bästa kortet!
Syns inte så bra!
Men han blev kanon fin!
Tack momma

 

I söndags va det strålande sol!

Så kl 9 på morgon for vi till sallsjön för att grilla lite korv!

Malin, LG och Tim va redan där!



Brum brum iväg!

Kläm mackor i solen! Melvin och Malin!

 



"Farbror Ragnar" som vi kallar han, fast han heter ju Lars-Gunnar och är Sam´s kära farbror! En mycket rolig och sprallig prick!



Det va en härlig dag! Fast det små blåste lite för mycket!

Imorron ska jag ner och väga Sam som i dagarna blir 14 månader!
Herregud, föddes inte han nyss??
Tiden kör ett maratonlopp just nu!
Veckorna bara rusar iväg!


Avslutar med ytterligare två teckningar av Sebastian!

 

Typ Stålmannen ;-)



Ett stycke bäver =)


Kommentarer
Postat av: louise.lind

Vilken snygging!! Tur att mormor är så himla flink med saxen!! /kramar

2010-03-23 @ 22:18:24
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron! Kul att du med får tillbaka på skatten, jag somnade med ett leende då jag dessutom int dragit av för resorna än :-) Ses kanske på bvc! Kram

2010-03-24 @ 08:16:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Man kan väl säga att det börjar synas på proverna att jag inte får i mig tillräckligt, uttorkning på G!:/ Hon tyckte det vore lämpligt med dropp antingen här i Dorotea eller att jag blir skickad till Lycksele, men det ville jag ju inte så gärna.. Så vi kom överens om att jag ska höra av mig nästa onsdag och berätta hur det går och om jag börjat få i mig mer.. Men med bebisen verkar allt bara fint som sagt och det tycker jag är huvudsaken:)



Nu ska jag ta och slänga i några maskiner tvätt i tvättstugan, hoppas ni får en fin dag:)

2010-03-24 @ 10:02:30
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag skulle kanske ha bett din mor om att klippa Enzo förresten? Har försökt klippa honom själv och ja.. Resultatet blev väl sådär kan man säga:P Haha, det blev lite snett och lite tussigt.. Någon frisör lär det inte bli utav mig i alla fall:)

2010-03-24 @ 13:06:38
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja vi får vara glada som har den äldre generationen kvar hos oss! <3 Och galet många mammor å barn, men det är ju trevligt, många å surr med då man går ner :-) Så fin du va i håret förresten, lockat eller permanentat? Kram

2010-03-24 @ 16:00:26
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0