Nu är det klippt!

Sam har fått feber igen =( Är lur på om det är öronen som spökar igen!
Ska ringa till doktorn på torsdag och be dom kolla öronen innan vi far upp till fjälls!
Däruppe finns det ingen sjukvård!

På förmiddagen så gick jag till min favorit frisör, Bettan!
Har funderat ett tag på att klippa av mig håret! Tappade så mycket hår då jag slutade amma. Så det va tunt och bara hängde platt rakt ner =(
Men är en sån som verkligen vantrivs i kort hår!
Så det va beslutsångest idag...

Men:


 

Väldigt korthårig är jag nu... Men blandade känslor... Har inte gråtit än som jag har lätt för att göra då det gäller håret! Men men, det växer ju ut igen! Får lite ont i magen då jag ser bilden faktiskt =/

 

I måndags så hade jag två paket i brevlådan!

Har gjort en beställning hos Doftpåsen och hos presenteriet.
Första gången jag kollade in hos Presenteriet och dom hade mycket fint där. Värt ett besök!



Beställde denna förvaringsburk därifrån. Tanken är att jag ska göra rosa inne på min toalett nu till sommaren =)
Så denna kommer ju passa perfekt!
Beställde även en annan sak men den ska ni få se i ett annat inlägg...

Och nya doftpåsar är ju ett måste nu när våren är på intågande och stora vårstädningen ska igång!




Denna gång beställde jag hem en ny doft som jag aldrig haft förut! Hoppas jag gillar den!


Ikväll har jag och mamma varit på Påskspel i kyrkan. Det va årskurs 1-3 som uppträdde!
Dom är så underbart duktiga. Skulle knappast tro att det fanns ett torrt öga i vår kyrka ikväll!

Tyvärr så ville min kamera inte alls knäppa några bra kort i kyrkan =(

 




Melvin pratar om Jesus på korset!





Två st jätte fina änglar! Hanna och Lina!






Min duktiga Melvin

 

Stor eloge till alla underbart duktiga barn och fröknar!

Älskar att gå på deras föreställningar!

Nu lockar sängen!
Trött, tröttare, tröttast!!!
Natti natti!

 

 


Kommentarer
Postat av: Vendela

Men fick vi inte se dig framifrån?? :-) Men av bilden att döma så blev det ju jättesnyggt!! och nu kommer det ju att växa ut ett starkare och friskare hår!



Vilket fint påskspel, förstår att intet öga var torrt :-)



Tråkigt att Sam blivit sjuk, hoppas han piggar på sig innan fjällresan!



Kram kram

2010-03-30 @ 22:24:16
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Du blev så fin i din nya frisyr vännen!!! <3

Så du behöver faktiskt inte gråta. Men jag förstår att det känns ovant så här i början. Men du ska se att du snart gillar det lika mycket som jag! ;)

Ska hålla tummarna att Sam blir frisk, så ni kan åka lugna upp till fjälls på torsdag. Men det är bäst att doktorn få titta på honom innan.

Nä, nu ska jag äta en makrillsmörgås och sedan tanka Tim och hoppa i säng.

Tog oxå White Cotton som doft denna gång, så vi få hoppas att vi gillar den. Har inte öppnat och provat den ännu. Tog även några andra nya som jag inte provat förut.



Sov så jätte gott min älskade vän, så hörs vi!

Massor med kramar.

2010-03-30 @ 22:29:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ser verkligen suppersnyggt ut!!

Visst är de underbara våra små barn. Oftast är de så superallvarliga när de gör något sådant..iallfall Alexander. Han tramsar aldrig när de har teater eller liknande.

Så skönt om ni kan gå till doktorn innan ni åker iväg. Hemskt om det är öronen igen. Det är verklgien inget kul :(

Stora kramar till min favoritNina ;)

2010-03-31 @ 06:50:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vanja

Snyggt!!!

2010-03-31 @ 07:06:05
Postat av: Ida

Frisyren ser jättefin ut, och du passar säkert jättebra i den :-) Önskar jag kunde tuffa till mig och göra nåt nytt av håret också.



Påsken blir vi i Borgafjäll, åker på fredag, min syster åker från Norrtälje på torsdag och dom ska övernatta hos oss då, är så sällan vi träffas så det ska bli så kul :-)



Kram

2010-03-31 @ 07:18:47
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Elin

ser juh riktigt snyggt ut bakifrån iaf :P

2010-03-31 @ 08:04:16
Postat av: Eva

Men guud vad fint det vart! Jätte snygg frisyr! Tycker du ska vara jätte nöjd:)



Kram

2010-03-31 @ 08:26:03
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack, jag är så nöjd med att äntligen vara färdig.. Eller ja.. Jag är ju SNART färdig:)



Håret ser ut att vara skitsnyggt, Bettan brukar ju lyckas! Skulle också vilja klippa mig kortare, men det är väl inte värt att göra det innan man gjort bort förlossning och amning och allt sånt:P Lika bra att vänta:)

2010-03-31 @ 09:26:27
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Tilda

Det där blev ju jättefint ju! När jag klippte av sådär var jag tveksam till en början, men sen älskade jag det enormt!!! Du blev skitsnygg (fast det var du ju redan;) )

Längtar faktiskt upp nu till fjälls... skönt att komma hemifrån lite, och få vara med dem jag tycker om =)



Kram på dig svägerska =)

2010-03-31 @ 09:38:37
URL: http://mamaja.blogg.se/
Postat av: Veronica Hahlin

Men duu, det där blev ju jättefint. Det är säkert superfint frammifrån oxå. Ha de så bra. Kram

2010-03-31 @ 10:07:32
Postat av: Eva

Nej jag kan garantera dig att du är jätte fin i den frisyren! Klart det är ovant dom första dagarna;) Ja visst är vi duktiga? I kväll ska vi simma igen.. hihi.. Vi får väl se hur länge vi står ut. haha. Ja, visst har det blivit vanligt? Vi tittade ju med Adrian också, men vi fick ju inte veta vad det var eftersom dom inte kunde säga till 100% om det var flicka eller pojke, nu är jag glad att vi inte visste. Men samtidigt hade jag trott på pojk hela tiden.. Kram

2010-03-31 @ 10:36:28
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att det ordnar sig för lille Sam, va jobbigt att han ska vara sjuk nu igen.



Å du! Det ser ju kanon fint ut håret. Du ska inte ha ångest.



Ha en trevlig påsk min vän!



Kram kram

2010-03-31 @ 10:39:45
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va fasen, skrev nyss ett inlägg men det verkar vara borta?



Hm, snyft näe vi hittar ingen djurvakt, vill du bli en ;) har precis skickat iväg barnen till fjälls. Jag är bara så AVIS på dom just nu.



Lösenordet, näe jag har inte tagit bort det, har det försvunnit?

2010-03-31 @ 10:49:46
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Diana

Frisyren blev jättefin!! Klippte sådär en gång och tänkte samma sak, att jag skulle gråta och det växer väl ut. Klippte väl andå av kanske 30 cm! Men nä, behöll frisyren länge faktiskt! Men nu med liten i huset har jag gått tillbaka till min typiska svans. Men tycker det ser sååå härligt ut med din frisyr, fiin! Glad påsk!

2010-03-31 @ 13:51:00
URL: http://pocht.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Toksnyggt Nina, inte ha ångest! Stackars Sam, hoppas det inte är öronen igen... Även Holger har trillt dit igen så vi är hemma, bidde ingen shopping, snyft! Men huvudsaken är ju att lilleman kryar på sig. Och du White Cotton har jag kört på i ett par år å den är mer än ok kan jag lova! Glad Påsk om jag inte hinner in något mer! Kram

2010-03-31 @ 15:06:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Catarina

Du blev jättefin!!!!!!men det har jag ju redan sagt :)

hoppas Samen piggnar på sig, såg nyss två prickar på Noran, det är väl så det börjar. (vattkoppor alltså)

2010-03-31 @ 16:53:23
Postat av: marie

Så fin du blev!!!!! Hoppas du känner dej nöjd och fin nu!!!!

jag har oxå klippt mej idag. Så skönt att vara lite "busig" igen.

kram

2010-03-31 @ 22:46:58
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Döööööööööööö snyggt må jag säga !!!!!!!!!!!!!

2010-04-05 @ 22:09:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Jenni

Snygg du blev i håret! Hade tänkt klippa mig ungefär sådär närmare sommaren! Om jag vågar...är som du, lite rädd att göra för mycket med håret :-)



Kram kram

2010-04-07 @ 15:12:45
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0