Ingen lust!!!

Att blogga längre...
Vet inte vad man ska skriva om och allt känns bara ointressant =p
Kanske man ska ta en paus och se om blogg lusten återvänder!

Hur som, i fredags drog vi upp till Lövsjön igen!
Vi har haft en toppen helg. Synd bara att det har blåst iskalla vindar!
Jäklar så jag frös på lördagen då vi va ute och fiskade!

Min lillebror Sebastian och hans tjej Matilda kom oxå upp!
Och vi hade Arvid och Melker med oss oxå för Gabriel och Kristina hade en hel helg på tu man hand i Umeå.
Kan tro att dom haft det underbart! Man behöver ju lite vuxentid oxå =)

Barnen har lekt och allt har flytit på... Melker har varit fasters kille i helgen. Han är så go!

Bjuder på lite bilder från helgen:

 

Här står Melvin redo för en skoter tur!




Melvin sitter och "kör" på våran skoter och Arvid "kör" Sebastians skoter!


Sam fick sitta nedbäddad i sin lilla pulka! Där hade han det bra!

 

Grävt ner oss men det blåste på oss iaf =/ Men en godare lunch åt vi ute iaf!


 

Himlen va blå och det va ju inte alls kallt egentligen. Dumma vindar som förstörde allt!




Melker och Melvin!

Nu far vi troligtvis inte upp till stugan förrän på påsk!
Nu till helgen lät det som att vi ska till Sallsjön...

Idag strålar solen här i Dorotea.
Det är underbart väder!
Så efter Sam sovit klart och vi fått mat i magen så ska vi ut och gå en sväng!
Får se om momma kanske har tid och ork att klippa min hårfagre Sam ;-)

Önskar er en fin vecka! ♥
Vi får väl se om blogg lusten återvänder...


Kommentarer
Postat av: Nadja

Har BF den 28 april, får väl se om jag har turen att slippa gå över.



Ja, visst sägs det att humöret ska vara bra, men jag håller med dig om att man tvivlar ibland! Enzo är dessutom så rolig att han tokskrattar åt mig när jag försöker vara allvarlig och säga nej åt honom.. Blir lite svårt att hålla sig allvarlig då:P



Det är jättemysigt de där sista veckorna när man får ställa i ordning allt inför bebisen. Det tar ju inte lång stund att bädda i spjälsängen direkt, men jag minns hur mycket jag njöt av det sist.. Måste ta och gå igenom alla kläder efter Enzo och se vad vi ska spara och vad som ska bort.. Kan inte förstå hur mycket kläder man samlat på sig egentligen!

Kram

2010-03-15 @ 11:49:05
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det är bäst att du kurerar så vi kan ta en date i veckan! Och visst har vi ett underbart väder idag! =) Ska tanka i Tim lite käk nu och sedan koppla Asterix för en promenad oxå!

Miss you to vännen!!

Kramar!

2010-03-15 @ 12:16:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag vill verkligen inte att du ska sluta att blogga...men jag förstår precis hur du känner!

Är själv inne i en sån period just nu!

Men jag är glad att jag har dig på FB (om du skulle vilja ta en bloggpaus!) ;-)



Vilka underbara bilder du bjuder på...ni ser ut att ha det hur mysigt som helst ju!!



Ha en härlig dag, Nina...KRAM!

2010-03-15 @ 12:16:45
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag känner precis som du, vet inte riktigt vad jag ska skriva om och känner mig inte alls på hugget - men jag hoppas det återvänder för lägga ner bloggen vill jag inte, utan jag låter den bara vara vilande så kan jag hålla kontakten med allihopa iaf. Hoppas inte du heller lägger ner bloggen!!??



Blir nog bättre när det blir vår/sommar då vi gör mer saker så man har något att skriva om!



Jodå vår helg har varit bra. Soligt och fint, men det är ju så förbenat halt ute!! Vill ju gå en långpromenad men då riskerar man ju att ramla och bryta något ben :-(



Härliga bilder du bjuder på, riktig myshelg :-)



Kram kram

2010-03-15 @ 12:35:50
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hallå! Vilken härlig helg ni haft, här fortsätter sjukstugan, nu är lillebror sjuk :-( Livrädd för rs som nu härjar på sveas dagis så hon blir hemma ett tag till... Hoppas du njutit av promenaden å sällskapet, såg er vandra iväg ;-) Kram

2010-03-15 @ 14:31:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh jag tittar in till dig minst(!) en gång varje dag för att se om du skrivit nått :)

Så jag hoppas du behåller bloggen..

Mysiga bilder :)

Kram

2010-03-15 @ 20:16:23
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag känner nästan detsamma för bloggandet, eller lust har jag att blogga men ingen ork. Är så trött efter arbetsdagarna och det händer ju inte särskilt mycket heller då vi bara jobbar är på dagis hela dagarna.



Har vik till sista augusti, är inte säkert att Monika kommer tillbaka just då men mest troligt blir det tills dess. ´Jag ska nog hinna bli fullfjädrad sjukgymnast till dess iaf ;-)



Blir det bad på torsdag förresten?



Kram kram

2010-03-15 @ 20:16:44
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Sara

bläää.. skrev precis en låång kommentar till dig, men den bara försvann. Avvaktar och ser om den trots allt läggs upp. Ibland tar det en stund ju...

Annars får jag väl börja om...

2010-03-16 @ 07:49:17
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sara

Så dumt när inte kommentarerna kommer med :(

Kommer knappt ihåg vad jag skrev..hihi

Förstår dig ang. bloggen. Bättre att göra uppehåll om det är så du känner. Håller mina tummar att du snart blir bloggsugen igen ;) Men som tur är hörs vi på annnat håll också. Annars skulle jag sakna dig för mycket ;)



Vilka härliga vinterbilder du lagt upp! Här är det fortfarande minusgrader på nätterna, så snön vill inte ge med sig helt. men inne i Malmö är all snö borta. Fick vårkänslor när jag var på stan igår, solen sken och de sålde tulpaner och påskliljor på torget. Härligt!!



Idag blir det till att ta det lugnt, sovit oroligt inatt. Vilket inte är så konstigt...

Tack min vän för att du finns i mitt liv. Snart hoppas jag att vi kan ses.

Till hösten/vintern borde där vara gott om tid för mig att åka upp. Skulle helst vilja åka till sommaren, får se om där finns pengar och semester över efter vår resa ;)

Hoppas du får en fin dag. Många kramar

2010-03-16 @ 09:20:16
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Gina

Hallå...



förstår hur du känner...är inne i en blogg svacka jag åxå nu...blir inte så mycket gjort alls här hemma nu förutom lek =)



Roligt att springa på dig idag...han är juh så söt sam...förstår inte att han sitter så lugnt o snällt i vagnen....Tuva-Li ska upp o springa så fort man stannar till =) Nu är vi hemma igen...jag o Tuvis leker o milo sitter i badet =)

2010-03-16 @ 14:55:28
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Vendela

Hej på dig vännen! Javisst är det mycket minnen i en blogg; tycker det är jätteroligt att titta tillbaka och se vad man gjorde för ett år sedan t ex :-) Ja, jag tror också blogglusten kommer åter för oss!



Kramar om dig

2010-03-17 @ 12:13:55
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Visst är det härligt med detta väder?! Ljuvligt!!! Jag vågar mig dock inte ut med Holger ännu, han är bättre men inte bra, så han får sova inne, men i morgon blir det nog friska luften :-) Ska passa på att göra påsk ute färdigt iaf och kanske fåf upp gardiner nu när han sover... Massa kramar till dig å killarna!

2010-03-17 @ 13:51:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, är vi bara friska å krya så är ni så välkomna så :-) Du får hojta till så jag kan köpa hem saker till en fruktsallad eller annat smask. Kram!

2010-03-17 @ 14:56:35
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0