Mirakel!

Att kunna få barn är inget man ska ta för givet!
Därför är jag oerhört tacksam över mina två mirakel ♥


Och har dessutom ett tredje på väg!


Finns många par som jag tror skulle bli helt utmärkta och ansvarsfulla föräldrar fyllda med kärlek. Men det vill sig som inte...
Sen finns det ju dom som skaffar barn lite titt som tätt som inte ens kan ta hand om dom! Enligt min åsikt iaf!
Livet är orättvist.

Pussade lite extra på Sam ikväll innan han skulle sova!
Känner mig mycket lyckligt lottad över att jag fått mina gullungar!





Denna vecka har Melvin fotbolls skola!
Jag och Sam brukar sitta och titta på en stund på förmiddagen innan Sam ska hem och sova lunch!

Idag på eftermiddagen så kom min kära mor på att vi skulle fara och äta glass!

 

Se så fin man blir då man äter glass!!!

Nu måste jag ta och rengöra vagnen lite oxå!

Sen va mamma så gullig och hjälpte mig att städa lägenheten idag! Svisch sa det så va det kart! Tänk så mycket fortare allt går då man får lite hjälp! Sam hatar när jag städar och brukar bara stå och vråla! Så det va skönt att det fanns någon som hjälpte mig!
Min mamma är guld värd!!!

 

Och på tal om mirakel...



Här kommer en bild på fasters lilla goding som nu är en stor pojke! Håller i flaskan själv, äter smakportioner och fått en tand! Det är otroligt, han föddes ju nyss??

Ikväll har lille Tim varit här och hälsat på och charmat mig precis som vanligt

 

Imorron så blire väl en sväng ner på Björnvallen för att kolla på Melvin. På eftermiddagen ska Sam vara med mormor. Ska först till min BM på besök. Och sen på akupunktur!


Natti natti och önskar er alla som tittar in en trevlig onsdag
Och glöm inte bort att visa era nära och kära lite extra omtanke!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst har vi fått fina små mirakel alltid!! Jag kan inte annat än tänka hur lyckligt lottad man egentligen är! Man kan sitta och titta och begrunda vilka små mirakel som kommit till världen och som nu är våra! Och jag blir alldeles tårögd när jag ser min goa lille son på bilden, som bara växer och växer. OJ, så fort allt går! Hn föddes ju nyss!!!



Tack för en trevlig date ikväll vännen!!

Natti natti och sov så gott! Kramar! <3

2010-06-22 @ 23:08:41
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Eva

Barn är verkligen ett mirakel! Jag är så oerhört lycklig att vi lyckades få till Adrian efter 3 års försök och sen denna skrutt på första försöket.

Och jag tycker så synd om alla som försöker år ut och år in och det aldrig blir något, för allt dom hoppas på är ju ETT barn och man skulle kunna göra vad som helst för att få just detta enda barn.



Och sedan att det finns dom som pluttar barn efter barn men inte ens tar hand om dom tycker jag är skamligt! Då förstår jag faktiskt inte varför man skaffar barn överhuvudtaget. Men alla gör ju som dom vill tyvärr, men jag tycker att har man varit så pass mogen i sitt beslut att skaffa barn ska man allt ta hand om dom också.

2010-06-22 @ 23:21:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon vännen!

Visst är man lyckligt lottad när man tänker på sina barn. Man har så svårt att sätta sig in i situationen hos de som inte kan få några.

Ja, nu har mamma också kommit ner. Kul :) Barnen blev väldigt överraskade..hihi

Just nu är vi På Koh Lanta, vädert är inte det bästa, men solen börjar kika fram igen. Dax för frukost snart. Sen tar vi nog ett dopp i poolen :)

Vi kommer hem den 2/7 på morgonen.

Blev otroligt sugen på jordgubbar just nu...undrar varför ;) Ska bli väääldigt gott att äta det när vi kommer hem. Här blir det mest ananas och vattenmelon. Inte så illa det heller...

Enligt läkaren så såg allt ut som det skulle med foten. Så vi får hoppas på det. Ska söka läkarvård så fort jag kommer hem till Sverige också. Börjar vänja mig med gipset nu, men det känns jobbigt att hoppa runt på kryckor i denna värmen. Blir inga långa sträckor man kan ta sig.

Ha en underbar dag, Kramis

2010-06-23 @ 03:48:50
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja nog har man fått mirakel... Tacksam är bara förnamnet <3 Hoppas det går bra hos Aina idag, själv ska jag snart gå med svea på dagis, sedan hem å stämpla lite receptbrädor och skriva misommarens shoppinglista så vi blir redo att åka till stugan någon gång. Massa kramar!!!

2010-06-23 @ 08:08:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: nadja

Vi var också och åt glass igår under dagen.. Enzo tog en sked och skrek "meeeera" innan han hunnit svälja:) Det var tydligen gott med glass:)



Nej nu ska jag ta med min piga ner på vägning och se om hon gått upp något de senaste två veckorna:) Kram

2010-06-23 @ 09:22:45
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: nadja

Hann inte se din kommentar innan jag skrev kommentaren ovan:)



Ja, visst är det jobbigt med kolikbarn. Inte för oss just för att hon skriker, men att veta att hon har ont och man inget kan göra. Känns som att hon tttar på en och verkligen ber om hjälp och man känner sig så maktlös. Gråter floder har man gjort ett par gånger då hon skrikit som värst och verkligen ingenting har hjälpt. Man har ju hittat några knep som kan funka ibland, men vissa gånger hjälper verkligen INGENTING och då är det jobbigt! Men nu är hon ju åtta veckor idag så förhoppningsvis blir det bättre inom en snar framtid så hon får vara nöjd och glad istället.

2010-06-23 @ 09:28:04
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mm vågen är inget kul. Jag kom på den ljusa iden å börja mitt nya lättare liv nu... får se hur det går med det över midsommar ;-P Kram igen!

2010-06-23 @ 09:30:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fäller en tår här i min ensamhet.. Fint inlägg! Å ja, barn är verkligen mirakel och man ska vara otroligt tacksam om man kan få egna barn.

Jag kan bli otroligt arg på dessa par, kanske inte ens par, som skaffar barn till höger och vänster och sedan struntar i dem eller tar hand om dem dåligt, det gör ont i hjärtat att se.



André hälsar tillbaka :) Kram

2010-06-23 @ 16:42:01
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja huvva.. Du vet ju vad jag berättade för dig så du kan nog lista ut vad jag anser om det hela ;)



En riktigt underbar midsommar till er också, hoppas det vackra vädret fortsätter värma oss :)

Kramar <3

2010-06-23 @ 20:21:06
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Marianne

Du har såå rätt i det du skriver! Vi har såå mycket att vara tacksamma och lyckliga över, men ändå glömmer vi så ofta bort det och gnäller över små världsliga ting...

Bra att du påminner ;)

2010-06-23 @ 21:24:00
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0