Impuls!

Blev sovmorgon idag! Och det va helt underbart!
Dessutom så va det varmt och soligt så jag bestämde att vi skulle dra iväg till Junsele djurpark en sväng. Och min mamma har ju ledig dag på tisdagar så vi tog med henne oxå =)



Melvin står och tittar på vita tigern!



Ett stycke brunbjörn
!




Här har vi då två st små vita tiger bebisar! Va så svårt att knäppa bra kort då jag hade glömt kameran hemma. Så alla kort är knäppta med mobilen. Därav den kassa kvalité på vissa kort!



Sam och momma är och hälsar på killingarna!
Sam va då inte ett dugg rädd utan sprang omkring därinne utan bekymmer!




Melvin fick ju klappa dom iaf!



Här hälsar dom på åsnorna! Även här så va Sam helt orädd!




Han hittade en lämplig sten att stå på så han kunde klappa dom!



Och lite plaski plaski blev det oxå. Man måste ju få svalka sig lite =P



Tog mommas glass! Hennes va tydligen godare än hans egen glass...




Dröjde ju inte länge förrän han kom på att mamma oxå hade en sån där god glass. Så han tog beslag på båda två! Men som tur är så är han ju inte snål så vi fick ju självklart smaka på "hans" glass!

Har haft en toppen dag ♥

Nu blire sängen! Tar på krafterna att vara ute i solen hela dagen!


Kommentarer
Postat av: nadja

Ja, det går på tok för fort när de är såhär små. Du gör alldeles rätt i att njuta av graviditeten, det gjorde jag också även om jag mådde skit:P Det är ju en sån kort tid man är gravid så man får passa på att njuta!



Vilken fin dag ni verkar ha haft. Vi tänkte också fara till Junsele någon dag framöver om bara vädret vill bli lika fint som idag.. Annars har vi ju djuren hos Linda vi kan fara och titta på, Enzo är nog lika glad ändå:P haha

2010-06-29 @ 22:34:11
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tusen tack, vi längtar som tokar och det börjar äntligen kännas som att det är på riktigt. Vilket datum var det du hade? kram kram

2010-06-29 @ 22:40:38
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vilken toppendag :-) och vad roligt att de fick klappa djuren!! Sånt förekommer inte vad jag vet på djurparken här, synd nog...



Natti natti, ska också krypa i säng - Kram!

2010-06-29 @ 23:11:40
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ni såg ut att haft en trevlig dag .. hihi han e smart lilla sam hihihihihi

2010-06-30 @ 00:28:06
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: sara

Åhh vilken mysig dag nu haft! Härligt med sommarvärme. Nu är vi i Krabi och shopping står på schemat...hihi Det måste ju hinnas med innan det är dax att åka hem ;)

Har en lång dag framför oss imorgon. Flyg härifrån 19.00 sen 5 timmars väntan i bangkok innan planet lyfter vid halv två inatt. Den största (enda) fördelen med mitt gips är iallfall att jag får flyga buisness class hela vägen hem. Så man lär ju ha det lite lyxigare än på hit resean :)

Visst längtar vi efter lille Hubbe!! Hoppas han inte glömt bort oss helt... Men det tror jag inte.

Kramis

2010-06-30 @ 07:41:23
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så härligt ni haft det, må tro jag gärna varit ute i solen istället för inne med feber :-/ Å nu har lillebror åkt dit... Men hoppas vi alla är krya till helgen då det fina vädret ska komma åter.

Blev dock tvungen att ställa in morgondagens party bara så du vet. Kram!

2010-06-30 @ 08:18:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft!

Vi ska nog ta och åka till Junsele någon dag vi också...jag har ju aldrig varit där! Och jag hör ju att det ska vara bättre än Lycksele...



Ha en fin dag, solen ser ut att vara framme idag med!

Kram

2010-06-30 @ 09:02:53
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Nina!



På fredag tänkte jag och Carro dra ihop lite mammor och barn för picknick på kullerbacken kl 12.30

Det hade varit så mysigt att kunna träffas en hel hög och bara umgås lite i solen. Det vore jättekul om ni kunde komma. Du kan väl sprida det vidare till alla du känner, så att vi inte glömmer bort någon :)



Kram Kram

2010-06-30 @ 09:50:23
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag ska bli faster igen =) Det kommer krylla av små barnfötter i vår familj framöver, när vi samlas allihopa framöver kommer det vara minst 6 barn med ålderskillnad på 4 år =)



Vilken härlig dag ni verkar ha haft, Junseles djurpark är så perfekt storlek när man har mindre barn =)



Kram

2010-06-30 @ 11:05:09
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Carro

Det ser ut som att ni haft en underbar dag, det är mysigt att gå på djurpark.



Hoppas på sol på fredag och att ni med vill komma, ser att sara skrivit. :-)



Kram

2010-06-30 @ 13:19:12
Postat av: nadja

Du ska inte vara så negativ mot dig själv.. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen; jag ser dig absolut inte som överviktig!



Jobbigt med foglossningar.. Jag har ju inte haft så farligt av det.. Jag har dock fått väldigt ont i ryggen nu EFTER graviditeten, men det är klart att två ganska täta graviditeter tog hårt på min lilla kropp. Nu blir det vila ett par år innan vi skaffar en till.. OM vi skaffar en till kanske man ska säga:P

2010-06-30 @ 21:02:34
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 09:41:50
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0