Hel helg med mina brudar!!!

Ja nu blir det en litet blogg uppehåll på några dagar!
I eftermiddag drar jag med mina goa vänner till Åsele!!!
Vi ska ha en barnfri hel helg hos Becca!
Helt otroligt underbart kommer vi ha det!

Känns lite vemodigt att lämna Sam en hel helg. Men det ska nog gå bra. Bara hans kära far håller på mina rutiner ;-) Känns inge vidare att inte ha kontroll på vad som händer!
Men ska försöka slappna av och njuta av egen tid och trevligt sällskap och god mat!

Tydligen ska det va ett jäkla party på fredag kväll. Ett sånt där party vi bruka ha "back in the days"
Himla tur
att jag har Jossi som är gravid även hon. Så vi kan sitta där och skåla med varandra med läskeblask i glasen ;-) Och se hur dom andra blir i fylla =P

Kommer bli tipp topp det här! Love my friends!


 

Kommer ju sakna min lilla hjälpreda!

Han har ju numera tagit beslag på vår dammsugare. Jag får icket gå nära den =P

 

 

Han lyckades ju med att suga upp en ballong iaf =)


Nä vet ni vad! Nu tänker jag bara njuuuta och spela Vickan i helgen:

Hämta ett glas vatten, klia mig på ryggen, gör si, gör så ;-)

Undra om dom andra ställer upp på att vara mina slavar?

Tveksamt =p  Det är nog bara Vickan her self som lyckas med detta varje gång vi har våra mys helger ;-)

Önskar er en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Tvivlar inte på att du kommer ha en fantastisk helg men jag säger ändå; HOPPAS NI FÅR DET HELT UNDERBART! och tänk inte på jag som står med tapetsering upp över öronen hela helgen ;)



HA DET UNDERBART! vi hörs och vi ses!



Ps. Jag är i stugan hela midsommar så om det finns ett ögonblick då vi båda råkar ha tid kanske vi iaf kan säga hej hej till varann? ;)

2010-06-11 @ 13:32:08
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så kul att ha ett tjejgäng som håller ihop som ni gör. Önska att jag med hade det, men man får väl vara glad med det lilla. :-P



Ha en toppen helg, hoppas det inte regnar alltför mkt på er!



Kram

2010-06-11 @ 15:11:00
Postat av: Malin

Hoppas att ni får en riktigt mysig och trevlig helg vännen!! =) Men jag kommer allt att sakna dej! =( Men på söndag upptar vår produktion så smått igen! ;p Jag har provat lite ikväll ;)

Nä, nu är det dags att ge Tim kvällsmålet och sedan stoppa honom i säng!

Massor med kramar till min älskade vän! <3

2010-06-11 @ 22:15:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Caroline: Ja vårt tjej gäng är faktiskt nått speciellt. Vi har hållit ihop i vått och torrt i många många år. Det är få förunnat att ha såna här vänner. Dom är guld värda! Kramar till dig!

2010-06-12 @ 03:40:14
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Tova

Haha... vad härligt med en söt liten hjälpreda i hemmet ;)

2010-06-12 @ 20:51:39
URL: http://trasslet.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan förstå att du/ni nu haft en riktig toppen helg!!! Men att du längtar efter sam nu som en tok! Mys nu med honom så ses vi kanske i morgon då :-) Kramis

2010-06-13 @ 10:50:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen

Hoppas din helg har varit underbar!!

Här har vi haft det hur bra som helst...fram tills idag. Sitter just nu med ett gipsat ben. Trampade fel och har fått en spricka i foten. Känns för jäkligt. Men men , det är väl bara att försöka tänka positivt... Kunde ju varit värre.

Stor kram till dig

2010-06-13 @ 13:04:15
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Morron i stugan!!! Hade ju hoppats å sett fram emot en date med er oa tjejer idag, mem Holger är fortfarande snorig och så har det tagit omtag på mig :-( Har varit sjuk i typ två veckor nu, såååå trist. Strepsil är min nya bästa vän typ :-/ Vill verkligen inte smitta er å era småttingar så vi håller oss hemma å kurerar istället. Massa kramar!!!

2010-06-14 @ 09:19:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: marie

Härligt med en riktig tjejhelg tillsammans med goa vänner. Ibland behöver man bara få vara sig själv och inte vara fru och mamma.

Jag tror ni haft det alldeles underbart.

Fast säkert skönt att komma hem igen...

Må så gott! Kram

2010-06-14 @ 11:40:06
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja fler gånger får det allt bli så jag med får vara med :-) Nu håller dock gubben på å göra raggmunk å fläsk till mig så det är rätt ok ;-P Nepp, nu ska jag ta å försöka göra någon nytta, har inte hänt mycket då man varit halvkrasslig så länge. Kram!

2010-06-14 @ 15:15:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0