Dom bästa

Jag finner som inga ord! Helgen har varit så underbar! Man ville verkligen inte ta farväl på söndag morgon!
Har verkligen dom underbaraste vänner man kan tänka sig!

fredag kväll beställde vi pizza till middag och intog den på altanen! Och party brudarna satte igång ;-) Stereon på hög volym, alkoholhaltiga drycker, en å en annan cigg, myggspiror, dansning, tävling, massor av götta, ja listan kan göras lång!




Johanna och Vickan! Johanna väntar ju oxå bebbe! Så go och söt mage hon hade! Skiljer tre veckor på oss två.
Hon ska ha i slutet av september!



Linda och LM!




Chatta och Rebecca!



Rebecca på gång!



LM och Vickan

Vid 00.30 så fick party brudarna sällskap av tre grabbs. Jim, Fredrik och Martin Näslund.

Helt otroligt så höll jag ut ända till kl 4 på lördag morgon! Då hade några redan lagt sig. Och dom sista la sig efter 5 någon gång! Vilken kväll/natt alltså!
Skrattade så jag nästan pinkade på mig!
Dessa brudar tar ju priset! Kort på Eva saknas för jag har lovat att inte lägga ut några kort på henne. Men oj oj, hon va som en duracellkanin ;-)

Kl nio va vi vaken allihopa så det blev ju inte många timmars sömn direkt =P
Vi hade en mys dag, lunch på Kronan, lite shopping osv!




Lördagens middag! Alltså, jisses va gott!!! Rebecca va grillmästaren!




På kvällen blev det Singstar! Det är så himla roligt! Det va nog Becca som vann flest gånger!

 





Mys! Vickan och baksidan av Eva (Hoppas detta kort är okej Eva)

<>
Har så otroligt många roliga kort men är ju så snäll så jag la bara ut dom mest normala!

Tack så otroligt mycket alla tjejer för en PERFEKT helg!
Längtar redan till nästa träff. Som troligtvis kommer ske i Östersund.
Ni är verkligen dom bästa!
Love you all ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Så trevligt ni verkar ha haft det :-)



Ja 700 bilder är mycket, gruvar för att ta hand om dom sen. Har inte framkallat sen förra våren, och eftersom det skulle vara "gratis" så iddes jag inte sålla bort så många bilder heller. Nu tillkom det ju avgifter så direkt gratis tycker jag då inte att det blev :-P



Så underbart det var när man var barn och påbörjade sommarlovet, på den tiden var man verkligen ledig :-)



Kram

2010-06-15 @ 09:17:00
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jisses vilken toppen hälg ni haft, förstår att du är nöjd!!! Men du, nu när du har bloggen öppen tänk liiiite på vad/hur du skriver, finns nämligen alltid nyfikna som kikar in å vrider å vänder på saker, tänkte närmast på detta att någon druckit en kvarting, lite onödigt att ha det här kanske då de flesta av er är småbarnsmammor (som ju naturligtvis hade barnen hemma och med all räät i världen ska få parta loss iaf enl mig) men som folk kanske kan störa sig på... Eller så är det bara jag som är nojjig ;-P

Massa kramar <3

2010-06-15 @ 09:18:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

...å du, fortfarande förkyld å inga kläder :-/ Måste masa mig ut idag å göra ett ryck på klädfronten på 44:an... Kram igen!

2010-06-15 @ 10:53:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: 2BarnsMamman

Underbart att få umgås med fina vänner! Vad mysigt ser verkar ha haft det! Kram kram

2010-06-15 @ 21:17:21
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Sara - Wilda Stenlyckan

Jo maken den stackaren jobbar i Norge, i Mo i Rana men han kör lastbil på nordnorge. Så vi håller alla tummar vi har att han hinner hem till förlossningen. Han ska ju jobba fram till dess.

Vad duktig du är som är hemma själv med barnen, maken ska försöka få ett jobb på hemmaplan nu när vi ska ha bebis. Men som det ser ut med jobb här i samhället så lär det nog bli svårt :-(

Jag har också min mor och far ca 100 meter bort :-D

Verkar som ni haft en mysig helg! Roligt att du orkade vara uppe så länge också :-)

Ha en fin vecka!

Kram Sara

2010-06-15 @ 23:10:37
URL: http://www.wildastenlyckan.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag försöker, men lyckas ju inte!!!! =/ Hur ska jag göra!!!??? Tiden går på tok för fort!! Min lilla kille som blir så stor alldeles för fort =/ Mat och tänder. Herre gud!! Nu kryper han väl snart oxå!!

2010-06-15 @ 23:16:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ni ser verkligen ut att ha haft en toppen helg! Underbart... :-)



Blir det vägning idag? Vi har flörtat lite med Birgitta så vi ska ner imorgon.



Kram

2010-06-16 @ 10:04:02
Postat av: Åsa

oj vad ni brudar håller på! :) Kul att ni fortfarande håller ihop gänget! Hoppas att du och dina barn mår bra! Kram från Åsa

2010-06-25 @ 00:21:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback