Norrfjärden!

lördag eftermiddag så kom Sebastian, pappa och Melvin och hämtade upp oss på hotellet.
Iväg på Ica Maxi för att inhandla kvällens middag!

Min lillebror och hans tjej Matilda hyr ett hus utanför Umeå! Den lilla "byn" heter Norrfjärden.
Det är första gången jag va dit!
Jätte mysigt! Och man ser havet oxå =)



Lillebror, pappa och mamma efter vi ätit en super god middag!



Melvin satt som fastklistrad framför xbox! Han spela och åter spela =P



Innan det va dax för mig och mamma att återvända in på stan så spelade vi lite kubb. Killarna mot tjejerna. Som vanligt vann grabbsen =(  Fast det va jämnt mellan oss iaf =)

Jag och mamma fortsatte kvällen med att titta på alla bilar som va i farten. Det va nämligen Wheels just denna helg. Mycket folk i farten!

Vi har haft en toppen helg. Mycket god mat, glass, shopping, skit snack, skrattat så tårarna runnit osv...
Är så glad att jag har en sån underbar mamma och att vi har en sån härlig relation till varandra! Hon är som en bästa vän helt enkelt! ♥


Kommentarer
Postat av: Therése

Sitter här på jobbet och har haft en trevlig stund när jag nu har läst ifatt mig i din blogg.

Alltid lika kul...och många fina bilder ;-)



Visst är det mysigt när man har en så bra kontakt med sin mamma!

Ser också min mamma som en riktigt nära vän som jag kan prata allt med...och vi har så himla kul ihop!

Hoppas jag får en lika fin kontakt med min dotter Ida...men det tvivlar jag iåfs inte alls på!

Vår kontakt idag är verkligen jättebra...hon berättar det mesta för mig när det gäller både kärleken och kompisar m.m

Och det värmer ju mamma-hjärtat väldigt mycket!



Du får ha det så fint...Kram!



2010-07-05 @ 23:41:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therése

Semestern får jag vänta två veckor till på...tyvärr!

Men den som väntar på nåt gott....



Nähä..dax att gå och krypa under täcket kanske!

Typiskt mig att aldrig komma isäng när jag sitter här på jobbet...men är man nattuggla så är man ;-)

Sov så gott!

2010-07-06 @ 00:24:40
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh ytterligare en toppen dag, härligt! Ska hoppa i duschen å sedan ta mig ut på en promenad, rör mig alldeles fö lite... Men har iaf startat upp CB så nu är sockerberoendet väck iaf, alltid nått :-) Hoppas du får en fin dag <3

2010-07-06 @ 08:46:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nä Anita är ingenting att lyssna på, men man kan inte låta bli att bli arg och stressad när hon säger att de inte är "normalt" att vara 1 år och inte kan dra sig upp efter saker. Näe Sam är inte undernärd han är helt perfekt :) Tycker dom kan skippa den där förbaskade kurvan, huvudsaken dom inte väger alldeles för lite eller för mycke. Bara dom mår bra och är pigga :)

Förr eller senare lär sig Liam att gå jag har då ingen brådska med det. De är så lungt och skönt när man kan ha han på ett och samma ställe :P För hans utveckling är det då inge fel på, han pratar ju för fullt men de är bara de att han inte är lika stark i armarna och benen som han kanske hade varit om han inte fått hjärnblödningen.



Ser att du haft en fantastisk helg i Umeå :) Gud så skönt att få fara bort och koppla av ett tag!

Ha det så bra. Kramar

2010-07-06 @ 10:31:57
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/
Postat av: Malin

Det både ser ut och hörs som ni hade en toppen helg i Umeå i helgen vännen =) Nu får vi längta och se fram emot vår semester i Norr =) Det kommer att bli kanon och vi få hålla tummarna och hoppas på bra väder då oxå.

Nä, nu måste jag ta mej upp och se om det finns något att få i magen. Men det är såååå trist när man varken känner lukt eller smak =(

Förresten! Tänker du vara med på söndag!??

Kram kram

2010-07-06 @ 11:11:01
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tackk fö promenixen - den behövde jag ;-P Kul å få surr lite <3 Kram!

2010-07-06 @ 11:20:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag tyckte som sagt inte den var så farlig, men den är väl värd att se iaf:) Läste på Familjeliv att någon som sett den mått illa efter bara 25 minuter och var tvungen att stänga av så jag hade riktigt höga förväntningar..



Jo, folk tar för givet att jag MEDVETET är såhär smal, men så är det ju inte riktigt.. Trodde ju verkligen att jag skulle få behålla några kilon när det var andra graviditeten, men det verkar liksom inte funka.. Enda gångerna jag lyckas gå upp några kilon är när jag är gravid och jag kan ju inte vara gravid jämt ju:P

2010-07-06 @ 16:15:44
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vilken härlig helg ni haft! Mysigt att åka iväg och bo hotell med mamsen..skulle ha gjort det jag också. Lite tråkigt när jag har mamma så långt bort, men vi har telefonkontakt varje dag iaf :-)



Härligt med sommar...är i ett lyckorus att vi har så fina dagar, slapp man bara all ohyra i luften skulle det vara toppenbra!



Kram



2010-07-06 @ 21:23:19
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

Va mysigt ni har haft de. Och vilken fin blogg. Kram

2010-07-07 @ 14:11:58
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Sara

Allt bra med dig? Hoppas den dumma huvudvärken gått över :)

Idag känner jag mig iallfall lite bättre, förkylningen börjar släppa lite iallfall. Har varit på Ikea och shoppat lite. Även handlat en hel del fina krukor till altanen. Ska handla blommor imorgon, orkade inte det idag...

Har precis slösat bort 1 1/2 timme på fotboll ;) Verkligen inte min grej det där med fotboll. Men Alexander vill gärna se och där var ju ändå bara en massa annat skit på tv.

Nu kallar sängen högt på mig..hihi

Natti natti

2010-07-07 @ 22:38:49
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0