Njuter!

Ja jag njuter av varje solig och varm dag vi får här uppe!
Trots att värmen är jobbig nu när man är gravid så vill jag ha värme!
Fötterna sväller, huvudvärken blir värre för jag kan knappt äta och jag orkar absolut ingenting!
Men skulle inte byta bort det! Ge oss sol och värme en månad till!
Längtar tills mannen i mitt liv får semester så vi kan åka båt, bada och plaska runt i sallsjön och fara till PITEÅ!!! Wiiie!! Längtar!

I fredags så for vi till sallsjön!
Malin, LG, Tim och Asterix kom och höll oss sällskap under dagen och åt middag med oss innan dom åkte hem!
Jag och Melvin tog årets första dopp!
Det va härligt att svalka ner mina ben!



Sam fick ta sig ett dopp i sin fina rosa pool ;-)
Hans skor och keps fick sig ett dopp oxå!

 

Melvin och Malin gör sig redo för några varv på ringen!




Hej va det går!



Melvin och Malin älskar ju verkligen att åka på ringen! Jag tycker oxå det är kul men har inte åkt på några år =( Men nästa sommar då jäklar ;-)



Sam som gungar!



Å fasters sötnos Tim ♥ Stora killen som sitter på en stol! (under bevakning)



På kvällen drog Melvin upp 4 abborrar på sitt kast spö!
Han va stolt som tusan!



Mina stora favvo killar tog sig ett kallt och "brännmyit" kvällsdopp =)





På väg hem på lördagen!
Sam vägrar att sitta med mig! Han ska ju sitta hos pappa såklart!
Sam är pappas pojke!

Haft en kanon bra helg med familj och vänner!


Kommentarer
Postat av: Ida

Så härligt ni ser ut att ha haft det =) Här hemma har vi också en kille som verkligen är pappas pojke, kan ju hoppas lite att Lova blir mer mammas flicka ;-)



Ja alltså jag var ut på hotellet i lördags. Bilden är tagen när jag var på väg hem ;-) Kändes så pinsamt om någon skulle se mig efter vägen den tiden så jag tog sjöstigen =)



Kram

2010-07-12 @ 22:07:30
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon

Åhh vilka härliga bilder från Sallsjön. Förstår att ni trivs där!!

Det är ju inte klokt så stor Tim blivit.

Här njuter vi också av värmen, ävemn om den just nu är nästintill olidlig ;) Fast hellre detta vädert än en skitsommar med regn. Här har det varit över 30 grader i flera dagar nu. Det jobbigaste är helt klart nätterna. Har legat på soffan två nätter nu, för sovrummet är hemskt!

Min nya last för tillfället är att tugga på isbitar ;) Det hjälper lite när man känner sig varm.



Idag ska jag till ortopeden, håll tummarna att de tar av gipset!!

Ha en fin sommardag vännen...många kramar

2010-07-13 @ 08:09:51
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja visst har det varit ett par härliga dagar, men i ärlighetens namn är det ok med regn idag. Lillebrors värmeutslag försvinner nog nu å jag får lite gjort här hemma ;-P

Och du må tro att luran har sin ballng kär, den är med överallt...

Kram

2010-07-13 @ 09:07:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja vi bokade ett privat ultraljud i Umeå då jag vart så besviken på hela tillställningen i Lycksele. Men smakar det så kostar det, men det är klart värt det:)

Jaså du tror till 70% att ni får en pojke till? Ja, jag vet inte alls som sagt, men jag tror nog vi kan få en pojke till också:)

Fy vilket skitväder det vart idag:/ Var så lycklig igår då det var soligt och varmt och blev enormt besviken när jag klev upp idag och såg att det regnade.. jävla skitsommar!

2010-07-13 @ 18:32:50
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: nadja

Jag fattar inte alls vad det var när han fick feber så tvärt och sen var det borta bara typ 15 timmar senare. Natten som var sov han nästan bättre än tidigare och idag har han varit lika pigg som vanligt.



Väldigt otäckt när de får kramper, men jag har ju läst en hel del om det så jag kände mig ganska lugn. Det var inte direkt några långa kramper heller, bara några sekunder. Hade det handlat om flera minuter hade man nog hunnit tänka mer och bli mer rädd!



Vad mysigt ni verkar ha haft det i helgen. Här blev det inget hotell för min del, jag satt hemma med barnen istället men det är ju lika mysigt det med:) Tanken var att jag skulle ut på MB ikväll istället men jag ångrade mig igen, svårt att lämna lillpiga:)

Kram

2010-07-13 @ 20:42:24
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tjingeling, hoppas du njuter nu när det är lite bättre väder igen :-9 vi traskade upp hela familjen på marknaden å nu ska vi snart bege oss till svärmor å gratta henne, å så ska vi äta SURSTRÖMMING :-) Jisses så jag längtat, men får se hur min mage pallar det nu bara skratt Ha det fint! <3

2010-07-14 @ 14:45:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej svej :)

Kul att du gillade min tunika/linne Köpte tre stycken olika på HM i veckan. De reade ut dom för 30 kronor!! Lagom billigt ;)

Ja det är otroligt med så varmt som vi har det just nu. Härligt men också lite jobbigt när man är gravid...

Precis hemkommen från Malmö, har varit på hund badplatsen med Hubbe. Mysigt.. grillade lite korv och hamburgare. Nu ska jag ta mig en dusch och få bort all sand, sen blir det nog sängen. Har en jäkla huvudvärk, tror jag druckit för lite .

Kramis

2010-07-14 @ 21:12:29
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nu rullar jag fram.... ;-P Men ajsing så gott :-) Men nu klarar jag mig utan surisar ett bra tag kan jag lova. Blir nog stugan i morgon om det är fint, blir det sallet för er i helgen, eller semester uppöver? Kram

2010-07-14 @ 21:27:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jaaaa! Vilket väder, redan kl 05.00 i morse var det skönt ute :-) Ha en fin dag i solen, vi måste nog leta fram barnpolen idag! Kram

2010-07-15 @ 08:24:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Så underbart att solen tittar fram hos er. Det såg först ut att bli en riktig skitdag med regn här. Men nu är alla moln snart borta igen.

Ja det var verkligen ett fynd på HM. Man vill ju inte lägga hur mycket pengar som helst på mammakläder.

Idag kommer min mormor hit på besök, kanske blir det en runda till havet...

Våra bästa grannar/vänner kommer hem från sin semester idag också. har ju inte setts sen innan vi åkte till Thailand, så det är verkligen skönt att ha dom hemma igen!!

Ha en härlig dag i solen vännen. KRAM

2010-07-15 @ 09:39:05
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sara - Wilda Stenlyckan

Så mysigt ni verkar ha det! Jag får passa på att njuta av era bilder för själv tar man sig inte ut ;-) Vi sitter här i soffan och ammar och gömmer oss för värmen som man annars njuter av.

Nu har maken äntligen fått semester! Det är efterlängtat!!

Ha det fint och fortsätt njut av sommaren!

Kram Sara

2010-07-15 @ 21:28:04
URL: http://www.wildastenlyckan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0